ליגת התיכונים גם בכדורשת.

ליגת התיכונים גם בכדורשת.

אחרי הצלחת ליגת התיכונים בכדורסל שוקדת רשות הספורט העירונית על ליגה מקבילה , הפעם לצד הנשי של המפה, הכדורשת.

מה עדיין לא נאמר על הספורט ששיגע את המדינה, הענף שמתפתח בצורה מטאורית ומשגע את האימהות של ישראל. באשדוד פועלת באופן שונה משאר הארץ ליגה פנימית המופעלת ע״י רשות הספורט העירונית וזוכה להצלחה רבה.

את כמות הנשים הנוגעת בעניין היה ניתן לראות בטקס פתיחת העונה של ליגת ״כדור מעל הרשת״, שם הוצגה העוצמה של הענף שאין לו בעיה להתחרות עם כל ענף פופולארי אחר הפועל בעיר.

רשת2
״טקס פתיחת ליגת ״כדור על הרשת״

כדי להגיע לרמות הגבוהות הבינו ברשות הספורט שצריך להתחיל מוקדם יותר ולא לחכות עד שהנערות יהפכו לאימהות ולהניח תשתיות הולמות הכוללות מאמנים ואיך לא, טורניר עירוני מכובד ומכבד. לטורניר הוקצו תקציבים הכוללים שופטים מקצועיים ותלבושות אחידות וכאמור טורניר מקצועי.

השבוע זומנו כל מורות ומורי החינוך הגופני בתיכונים למשרדי רשות הספורט העירונית שם התבשרו על פתיחת הליגה שתצא אוטוטו לדרך.

בפגישה חודדו הנהלים והוצג מבנה הטורניר, המורות והמורים קיבלו בברכה את התהליך וכבר הוציאו לפועל את הגרלת הבתים.

בני חזקיה שמוביל את המיזם יחד עם נדב אלחרר שמוביל את ליגת הנשים ברך את המורים והמורים והודה להן/ם על ההיענות החיובית והרצון להוביל את הליגה בצורה מקצועית.

חזקיה איפשר לכל המורים את זמן ההתארגנות והקצה עזרה לכל בעיה שעלולה להיווצר.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״ענף הכדורשת מתפתח בצורה יוצאת מהכלל בארץ בכלל ובאשדוד בפרט, ליגת הנשים מצליחה להוציא מאות אימהות משגרת יומן לצאת ולהתאמן בצורה רצינית ועקבית. רשות הספורט מחוייבת לסייע ככל שניתן כדי לפתח את הענף ולהגדיל את הליגה ליותר ויותר קבוצות. כדי להגיע למצויינות אליה אנו חותרים בכל ענפי הספורט זיהינו את הפוטנציאל והחלטנו להתחיל כבר בשנה הראשונה של שלב התיכון ולהתחיל ב-2 ליגות מקבילות ז׳ח וט׳יב׳ במטרה להקנות את היסודות לליגת הבוגרות. מצב זה יגדיל בוודאות ויישמר את איכות הליגה. זו הזדמנות מצויינת להודות לכל המורים ובעיקר המורות שנענו לאתגר וכמובן לבני חזקיה שמוביל את המיזם״.

פרינג׳ סטייל - ימים של שמחה

פרינג׳ סטייל – ימים של שמחה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*