לטייל עם סיירת הורים

לטייל עם סיירת הורים

סיירת הורים, אחת הקבוצות היותר איכותית ואיכפתית הפועלת בעיר, סיימה השבוע עוד הכשרה מקצועית המעניקה להם כלים נוספים בעבודתם הקדושה ליצירת סביבת חיים טובה ובטוחה יותר. סיירת ההורים פגשה השבוע בני נוער אשר הגיבו בהרבה מאוד אמפתיה לפעילות הסיירת והביעו את הערכתם לפועלה של הסיירת. גם אנחנו מברכים את סיירת ההורים ומודים לה על פעילותה.

בחמישי האחרון נפגשו 25 מתנדבי סיירת ההורים של הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות –אשדוד, הפועלים בשיתוף המיזם "עיר ללא אלימות", להכשרה נוספת בסדרת ההכשרות אותם עוברים המתנדבים במהלך השנה, כחלק מהקניית הכלים המקצועיים לפעילותם בשטח. ההכשרה הפעם כללה מתן כלים ודגשים לפעילות שטח אותם העביר רכז הסיירת מר שי נקש, שמלווה באופן אישי את הסיירת זו השנה השישית, ובנוסף קיבלו מתנדבי הסיירת הכשרה בנושא "חוק האלכוהול" שהועברה באופן מקצועי ע"י השוטרים הקהילתיים רס"מ שלומית אברהם ורס"ב יורי קוגן שזה המקום גם להודות להם על שיתוף הפעולה הפורה במהלך כל השנה.

כמיטב המסורת שנוקטים אנשי הסיירת, בערב סיום הכשרת המתנדבים, יוצאים הם לפעילות שטח ולמימוש הכלים באמצעותם יבצעו תפקידם. כך קרה גם הפעם כאשר המתנדבים יצאו לשטח ובחנו הלכה למעשה את הכלים החדשים אותם רכשו זה עתה בתהליך ההכשרה.

"איזה כיף ללמוד משהו תאורתי ולראות אותו מתממש במציאות… ובמהירות" סיכמה אחת המתנדבות בסיירת את פעילות ההכשרה, הכרות עם הכלים החדשים והשמתם בפעילות בשטח. במהלך פעילות השטח פגשו מתנדבי הסיירת בני נוער רבים ושוחחו איתם על מגוון נושאים בהם, על תחושת הביטחון במרחב הציבורי, מהן התנהגויות סיכוניות ועל בטיחות בדרכים, וכל זאת לאור המגע האינטנסיבי שיש למתנדבי הסיירת עם קבוצות בני נוער ולאלה שבאותה עת רכבו בפארק על אופניים חשמליים ללא כל אמצי מיגון אישי.

"באותו ערב, בכל המפגשים עם בני הנוער, זכו המתנדבים לתגובות חיוביות על המחשבה והיוזמה שמאחורי הפעילות, ובני הנוער אף פרגנו למתנדבים על הדאגה והאכפתיות שלהם" אומרים בעירייה ומודים לכל מתנדבי סיירת ההורים של הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות-אשדוד, בראשות מנכ"ל הרשות הגב' סימונה מורלי, ובשיתוף "עיר ללא אלימות". "מדובר בחבורת הורים איכותית ואחראית, המורכבת ממתנדבים מדהימים שיוצאים בכול סוף שבוע ובכל מזג אוויר, בחופשות החגים ובחודשי הקיץ, לפעילויות רבות ומעניינות, בכל מקום בעיר – בפארקים העירוניים, במרחבים הציבוריים ובחופי הים, ועושים ככל יכולתם על מנת לייצר סביבת חיים טובה ובטוחה" אומרים הם ומאחלים קיץ בטוח לכולם.

להצטרפות לסיירת , שי רכז סיירות הורים 054-3220939.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*