לטייל בגליל – מסלולים ואטרקציות לזוגות

לטייל בגליל – מסלולים ואטרקציות לזוגות

הגליל אינו אזור גדול. רק כ-130 קילומטרים מפרידים בין שיאו הצפוני – הר החרמון, לבין הגבול הדרומי – עמק יזרעאל. במזרח הוא משתרע עד רמת הגולן, כ-80 קילומטרים מהים התיכון במערב. האזור אינו גדול אבל מקיף נוף מנוגד ומדהים ביופיו: הרים ועמקים, מישורים פוריים, צוקים, אגם הכינרת המדהים וחוף הים התיכון המנצנץ.

בשנים האחרונות הולך וגובר העניין התיירותי באזור הגליל ומתקני התיירות הופכים את האזור לפופולרי יותר ויותר. האתרים העתיקים של הגליל נשמרו ושוחזרו, כך גם העיר העתיקה בעכו, העיר צפת, טבריה, חצור הגלילית ועתיקות דן. בצד אלה אוצרות הטבע, כגון מקורות נהר הירדן, הגן הלאומי עמק החולה ויער ביריה – ממתינים למבקרים שאוהבים לבלות בחיק הטבע.

הגליל, כיעד לטיולים לזוגות אוהבים, הוא מקום שכדאי לטייל בו בנחת. האווירה המיסטית של המקום תיקח אתכם הרחק מהעולם התזזיתי בו אתם חיים יום יום.

מסלולי טיולים בגליל

סיור שישי בבוקר בצפת – הסיור מתקיים בשעות שבהן העיר שוקקת ואנשים עורכים קניות אחרונות לפני כניסת השבת. את הסיור עורך זאב פרל והוא עובר, בין השאר, ברובע הממלוכי, בחאן, במסגד האדום ובקרית האומנים וממשיך למרכזה היהודי של צפת, רובע החסידים ושוק היודאיקה. טלפון: 054-6970089.

תוכלו להצטרף לטיול בקלות אם תבחרו ללון לילה קודם בצפת. אם אתם מחפשים מלון בוטיק בצפת, שמציע אווירה מיוחדת לזוגות שמחפשים רומנטיקה – מלון וילה גלילי הוא בדיוק מה שאתם צריכים. מלבד הלינה בחדר מדהים ונוף יפהפה, תוכלו ליהנות במלון גם מספא מפנק וממסעדה שמציעה ארוחות גורמה. לביקור באתר לחצו כאן.

טיול בנחל דישון (מומלץ באביב) – לבאים מדרום, הפניה היא בצומת קדרים שמאלה. ממשיכים בכביש עד צומת שבע ופונים ימינה לכביש 866, עולים בהר לכיוון מירון וצפת. כשעוברים את צומת מירון ממשיכים עד לצומת עין זיתים. פניה שמאלה לכביש 886 תביא אתכם עד לפארק התעשייה של רמת דלתון. שם בפניה ימינה יש שילוט ואפשר להגיע למרכז מבקרים: יקב ומחלבת אדיר. במקום תמצאו מגוון של גבינות טעימות מחלב עיזים ויין איכותי. מפארק התעשייה פונים ימינה ועוברים את מושב כרם בן זמרה. משמאל תראו את ריחנייה, הכפר הצ'רקסי, ובהמשך, מימין – מושב עלמה. הנוף מרהיב ולעיניכם יתגלו החרמון והגולן.

כדי להגיע לאפיק נחל דישון, שבו זורמים המים בחורף ובאביב, יש לנסוע בירידות בזהירות. רדו מהכביש וחנו בצד הדרך. מכאן אפשר לצאת למסלול של כשעתיים לכיוון מושב דישון.

אטרקציות מאתגרות בגליל

יער ביריה – חוות בת יער בעמוקה ליד צפת. החווה מציעה פעילות אתגרית, רכיבה על סוסים וטיולי ג'יפים. טלפון: 04-6921788.

קייקים – במעין הגושרים תוכלו לחוות חווית אקסטרים מיוחדת, שייט בקיאקים במסלולים שונים, כולל מגלשת קייקים מקצועית ומהירה. טלפון: 077-2717500.

ספארי לילהגלילי תיירות וטבע. בהדרכת אלי גלילי. נסיעה ברכב ספארי עם רדת החשכה בליווי זרקורים להארת השטח. הספארי מלווה בהסברים, סביב המדורה, על בעלי החיים שפעילים בלילה. בספארי תיהנו גם מכוס תה צמחים, מאפה בית ויין. טלפון: 052-3668932.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*