לחמני נמגנה את החרם של אמסלם

לחמני נמגנה את החרם של אמסלם

אחרי הבקשה של חבר מועצת העיר אלי נכט להתנתלות של סגן ראש העיר הרב אבי אמסלם מגיע גם גם גינוי מצד יו״ר האופוזיציה ד״ר אלי לחמני. בפוסט שהוציא לקראת הערב ובו כתב:

״אני מבקש לנצל את הבמה ולגנות בכל תוקף את פנייתו של ממלא מקום ראש העיר להטיל חרם על הביג. למי שאינו מעודכן, אבי אמסלם צייץ בטוויטר שלו: "קורא לכם לתמוך ולעודד עסקים קטנים בתוך, ולא לקנות בביג פאשן שחרת על דגלו שנאה, פילוג והסתה" – אמירה אומללה, מקוממת ולא ראויה, ויש לגנותה בכל פה.

ממלא מקום ראש עיר, שבימים כתיקונם דואג לרבים מהתושבים, קורא לפגוע בפרנסתם של תושבי העיר? איפה נראה דבר כזה? מפתיע מאוד ועצוב שכך אירע.

חברי סיעת "אשדוד תנצח" רואים בחומרה את הדברים שנאמרו. בכוונתנו להעלות את הנושא לסדר היום בישיבת המועצה הקרובה ואף נפעל במישור הציבורי ונדרוש מאמסלם שיחזור בו מאמירתו הקשה, אשר פוגעת ברבים מציבור התושבים.

בימים קשים אלו, עלינו לפעול לקירוב לבבות ולחפש את המאחד ולהימנע מיצירת מחלוקות ושנאה זה כלפי האחר. לפני רגע סיימנו את תשעה באב, קראנו לאהבת חינם, אז מה קרה פה, ריבונו של עולם? מאין צצה האמירה הזו?

אני קורא אליכם, ציבור יקר, פעלו לפי עיקרון "חיה ותן לחיות", כבדו את עצמכם בכך שתכבדו את האחר.

אני מבקש מכם, בכל לשון של בקשה, ותרו על השנאה – ופזרו אהבה, שימרו על עצמכם, הגנו על פניכם במסכה, הקפידו על מרחק והיגיינה וצאו לקנות – בכל חלקי העיר כולל במקום הנפלא הזה, שנקרא ביג אשדוד.״

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*