לחמני מציג סקר חדש: לחמני: 46%, לסרי: 32%

לחמני מציג סקר חדש:  לחמני: 46%, לסרי: 32%

בסקר של מכון סמית, ענו תושבי אשדוד על מספר שאלות. השאלה שנשאלו כל אותם אלו אשר נחשפו לד"ר אלי לחמני מכל המגזרים באשדוד הייתה "במי תבחרו לראשות העיר אשדוד אם יתמודדו רק ד"ר אלי לחמני ויחיאל לסרי?"

תוצאות ההצבעה:

  • 46% הצביעו לד"ר אלי לחמני
  • 32% ליחיאל לסרי
  • ל-22% אין דעה

האם השמחה מוקדמת? סביר להניח שכן, במידה וכך היה המצב באמת בו לחמני היה המתמודד היחיד מול יחיאל ומחר היו בחירות השמחה יכלה לקבל משמעות רבה, עד אז צריך לעבור לחמני עוד דרך לא פשוטה בחודשיים וחצי שנותרו, בראש ובראשונה צריך לחמני לגבור על כצנלסון בסקר המקדים עליו הסכימו השניים בהסכם ג׳נטלמני. צריך להוריד בנוסף את הלן גלבר מהמרוץ, משימה לא פשוטה לכשעצמה.

ברגע שיצליח לחמני להישאר המועמד היחיד במרוץ מול יחיאל לסרי יהיה זה ניצחון גדול בפני עצמו, בהתחשב בעובדה שהוא האחרון שנכנס למרוץ.

הנסקרים נשאלו במי תבחרו לראשות העיר אשדוד אם יתמודדו רק ד"ר אלי לחמני ויחיאל לסרי? – והשיבו כדלקמן: ד"ר אלי לחמני-46%, יחיאל לסרי-32%, אין דעה-22%.

בשאלה השניה נשאלו הנסקרים למי מבין המועמדים הבאים לראשות העיר יש לדעתך את הכישורים הניהוליים הטובים ביותר והשיבו כדלקמן:

  • ד"ר אלי לחמני – 39%
  • יחיאל לסרי – 27%
  • אין דעה – 20%
  • שאר המועמדים – 14%.

ד"ר אלי לחמני: "התוצאות הללו הינן הבעת אמון מלאה ואמיתית של תושבי אשדוד המאמינים ובוטחים בדרכי, כאלו שיודעים כי אני היחיד שיכול להחזיר את העיר לתושבים, תוך שמירה על כבודם, איכות חייהם ועיקרון 'חיה ותן לחיות' בו אני דוגל".

מכון סמית ניתח את הסקר ומצא כי המסה האדירה של התומכים בד"ר אלי לחמני מתחלקת ל-3:

  1. אלו אשר התרשמו עמוקות מאישיותו, תכניותיו לפיתוח העיר וקורות החיים אשר הכינו אותו למשרה הרמה.
  2. תומכי ד"ר לחמני שהגיעו למסקנה כי לאף אחד מהמתמודדים האחרים אין סיכוי ממשי לגבור על יחיאל לסרי והיחיד שיכול לנצח אותו הוא ד"ר לחמני
  3. "מאוכזבי לסרי" שמצאו בלחמני את התשובה והפתרון לבעיות הקשות הקיימות בעיר לרבות תופעת ההתחרדות, המחסור בדיור ריאלי ובמקומות תעסוקה.

00

פרסום ממומן:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*