#לחיות_ביחד – התכנית של ד״ר יחיאל לסרי להרגעת העיר.

#לחיות_ביחד – התכנית של ד״ר יחיאל לסרי להרגעת העיר.

ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי הפתיע לאחר 3 שבועות עם התייחסות משמעותית ראשונית לבעיה באופן ציבורי. המון ביקורת נשמעה על כך שקולו של ראש העיר נדם בזמן שהרחוב החילוני באשדוד יצא לרחובות. עפ״י הפוסט עבד ראש העיר לאורך כל התקופה על תכנית שתחזיר את אשדוד לשיגרה ואפילו נתם לה שם… ״לחיות ביחד״ או כפי שיצר באנימציה #לחיות_ביחד.

עפ״י עיקרי הפוסט השקיע ראש העיר את כל כולו בשבועות האחרונים למפגשים עם נציגי קהילות שונות בעיר, מנהיגים חברתיים ומובילי דעה, המפגשים עדיין לא הסתיימו וגם בשבוע הבא ימשיך לסרי להיפגש עם תושבים משפיעים ונציגי קהילות.

לסרי משחרר את הפוסט ככל הנראה כי הוא מצליח לגבש מתווה שיכול לגרום לעיר הזו לחזור בציר הזמן כמה חודשים אחורה. אין ספק שהמומנטום יקשה עליו כי מתחריו לא יתנו לתפוח האדמה הלוהט הזה לברוח להם מהיד.

אין ספק שמערכת הבחירות נפתחה הפעם מוקדם מהצפוי. הולכת להיות שנה רוויית יצרים שבסופה, כמו כל בכל דמוקרטיה, מי שמצביע… משפיע

הפוסט של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי

תושבי אשדוד היקרים,
בשבועות האחרונים החלטתי לנהוג באיפוק, לא נגררתי להשמצות, לא הגבתי להסתה הפרועה נגדי, לא הסכמתי לתת יד לפילוג העיר ולפגיעה הקשה בתדמיתה ועיקר מאמציי התרכזו והושקעו בבניית פיתרון שיעמוד במבחן הציבורי והמשפטי.

היום אני כבר יכול לומר באופטימיות זהירה, שמתגבש כיוון לפיתרון כזה.
אני נפגש מדי יום, עם נציגי הקהילות השונות, ועם תושבים רבים המייצגים את כלל מרקם האוכלוסיה בעיר, שומע דעות ורעיונות לפיתרון, ושמח להיווכח שרובם ככולם, משני הקצוות, מסכימים ורוצים לשמור על צביונה המכיל והמאחד של העיר, שיאפשר לכולם להמשיך את שגרת החיים ביחד שאשדוד התברכה בה מאז ומתמיד.

בתקופה הקרובה אציג בפניכם תמונה רחבה של הסוגיה הסבוכה הזו, עם הדרכים האפשריות לפיתרון, עם אמונה עמוקה שאשדוד תהווה דוגמא ומופת ליכולת להתגבר על הפערים הגדולים באורח החיים בין הקבוצות השונות באוכלוסיה, תוך הכרה בערכים החשובים והבלתי מתפשרים של כל קבוצה ברעותה. אני קורא לזה, "לחיות ביחד".

שבת שלום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*