לופט אשדוד? מבחינתי אך ורק רד לופט כי אין אופציה אחרת

לופט אשדוד? מבחינתי אך ורק רד לופט כי אין אופציה אחרת

שלום רב חברים, אני רוצה ברשותכם לנצל את הבמה שניתנה לי כדי להמליץ על רד לופט באשדוד. הסיבה היא שאני מאוד מרוצה ממנו, הינו כולנו מאוד מרוצים ממנו ואנחנו רוצים להשאיר חוות דעת מעולה על המקום, אך לא הצלחנו למצוא איפה ניתן להשאיר חוות דעת על לופט אשדוד, אז אנחנו נעשה את זה כאן.

אז שלום לכולם, שמי מרטין ואני תושב אשדוד בכל חיי, אני היום בן 33 ויצא הדבר שבשנה האחרונה היו הרבה מאוד חתונות של חברים קרובים יותר ופחות, אז התחלנו לחפש מקום שכולנו יכולים לחגוג בו בדרך כלל בלי לנסוע לצפון הרחוק מאוד.

החברים שלי מרביתם אנשי הייטק למיניהם, כך שהם די מפונקים בקטע הזה של שכירת מקום עבור המסיבה. אני באמת בתור זה שמארגן את המסיבות אירגנתי כבר כמה וכמה כאלו אז אני כבר די מנוסה. אמנם אין לי רקע מקצועי כל שהוא של ארגון מקצועי, כי אני עוסק בתחום הסרת כתבות שליליות מגוגל, אבל עדיין אני מרגיש כי יש לי הרבה מאוד ידע בעסק הזה.

לאחר כמה מסיבות שהיו באמת מגניבות בצפון הרחוק הבנתי כבר שזה לא יכול להימשך, הרבה מאוד תלונות והרבה חברים שאין להם כוח לנסוע שלוש שעות לכל כיוון כדי להגיע למסיבת רווקים, אז החלטנו פה אחד שאנחנו מחפשים אופציה לאשדוד. התחלתי את החיפוש שהיה לא פשוט בכלל, כי היות ואשדוד היא עיר מסורתית שאין בה הרבה מאוד מקומות גאלו, ההיצע הוא די מצומצם. אז המסקנה הייתה שצריך למצוא אלטרנטיבה אחרת.

מה הכוונה אלטרנטיבה אחרת? הכוונה היא ללופטים, זה מה שנשאר. בדקנו כמה לופטים שהיו בעיר והם היו בסדר גמור. אבל רק כאשר הגענו לחגוג ברד לופט, הבנתי שזה מדהים. מה הכוונה מדהים? האמת פשוט רמה אחת מעבר לכל השאר.

שרון, המנהל של המקום היה מאוד נחמד ואדיב היה סופר מארח, לא רב איתנו על השעות, לא חשב בכלל להגביל דברים שניתן לעשות במקום שלו, בקיצור היה מאוד אדיב ונחמד, מאוד התרשמתי ממנו. האיש הזה יודע לעבוד. לכן אנחנו ממליצים עליו בחום, הנה הגלריה שלו למי שמתעניין לראות, אז אם אתם צריכים לופט באשדוד, אנחנו כאן בשבילכם.

here

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*