להתרענן מול רעננה: מחר ב19:00 משחק על 6 נקודות ביא'

להתרענן מול רעננה: מחר ב19:00 משחק על 6 נקודות ביא'

"קרב חפירות" כך מגדיר רוני אוואט מאמנה של מועדון ספורט אשדוד, את משחק הליגה הקרוב (ראשון,19:00) מול הפועל רעננה באצטדיון היא'.
הקבוצה מעיר הנמל מגיעה אל ההתמודדות מול זו מהשרון כשבאמתחתה אותו מספר נקודות.

באימון אמש (שישי) מי שערכו את אימונם הראשון עם חבריהם החדשים היו עידו דוידוב קשר הרכש מקריית שמונה, והחלוץ האוסטרי סאנדו גוטאל, כשאלאן וויגור שכבר מתאמן כשלושה שבועות תחת המועדון הדרומי וחתם השבוע באופן רשמי, ערך אימון מלא.

עוד בשורות טובות לצמד המאמנים אוואט ומזרחי מגיעות מכיוונם של שני התומים, תום בן זקן ותום מונד, שהחלימו מפציעה, אך עדיין סימן שאלה גדול האם המאמן הצעיר ייתן להם לחזור אל תמונת ההרכב בראשון, או לא לסכן אותם יותר מדי, ולשלב אותם במשחק הגביע באמצע השבוע מול בני יהודה.
בכל אופן, מי שלא נכח באימון הוא דולי מנגה שאמור לחזור רק ביום ראשון לאריץ ולא יהיה בסגל למשחק, כמוהו גם הקשר רועי בקל שעדיין לא נכנס לקצב אימונים ולא התאושש מהפציעה.

בנוגע לאחד-עשר הפותחים, קיימת התלבטות נוספת בחלק הקדמי של הקבוצה, כשדין דוד כובש השער בשבוע שעבר מול ביתר ירושלים ולוסיו שטרם כבש את שערו הראשון בקבוצתו החדשה נאבקים על מקום בהרכב כחלוץ בודד, כשבמרכז הקישור, יפתחו ככל הנראה גדי קינדה, בטאייב וחן עזריאל.

רוני אוואט התייחס בסיום האימון לקראת היריבה העיקשת והקשה בראשון " ראיתי את רעננה מול הפועל חיפה, הם שלטו והיו יותר דומיננטים, וראיתי אותם נגד כפר סבא ושם בעשרה שחקנים הם היו פחות דומיננטים. המשחקים מתפתחים לא תמיד בהכרח לפי הרצון והתכנית משחק שלך, גם היריב מכין את עצמו בצורה הטובה ביותר מבחינתו.

רעננה היא קבוצה טובה וצמודה מאוד אלינו בטבלה, אבל אני עדיין אומר, לא משנה מה תהיה התוצאה ביום ראשון, הכל ילך צמוד עד המשחקים האחרונים של הליגה. גם אנחנו וגם רעננה במלחמת קיום".

איך אוואט מסכם את חלון העברות של ינואר אתם שואלים?

" שחררנו שלושה זרים בלמים ובמקומם הבאנו שני חלוצים וקשר. ככה שמבחינתו עשינו שינוי תפיסתי ממה שהיה בתחילת העונה. גם דוידוב שהגיע זה עוד שחקן התקפה שהיה החלק הפחות טוב אצלנו מתחילת השנה.

לא כל מה שרצינו קבלנו, רצינו קשר אחורי כמו קובי מויאל למשל, אבל קשה מאוד למצוא שחקנים כאלה באמצע העונה. גם קבוצות אחרות מתקשות למצוא את השחקנים שהם רוצים בעמדות הנחוצות".

הרכב משוער: ג'רפי, מושל( בן זקן), אלחמיד, סירושטיין, ברוסיץ', עזריאל, קינדה, בטאייב, דן ביטון, אינברום, לוסיו (דין דוד).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*