להיות או לחדול: מ.ס אשדוד מארחת את הפועל עכו לקרב תחתית

להיות או לחדול: מ.ס אשדוד מארחת את הפועל עכו לקרב תחתית

חמישה ימים לאחר ההפסד הכואב ב"טוטו טרנר" מול האלופה, הפועל באר שבע (2-0). תארח מחר (שבת,18:00) מועדון ספורט אשדוד את הפועל עכו האחרונה בטבלה, לקרב תחתית שאיבוד נקודות בו יכול להיות קריטי מאוד עבור האדומים-צהובים.
המצב של עמיר תורג'מן וחניכיו לא הכי אופטימי בטבלת הליגה, אם כי הקבוצה מדורגת מקום אחד מעל הקו האדום, עם 17 נקודות ( נקודה אחת בלבד מעל הפועל אשקלון).

בפן המקצועי, אשודד תקבל בחזרה להרכב את הקשר וובה בראון, שנעדר במשחק הליגה האחרון עקב צבירת כרטיסים צהובים. בראון שהגיע בינואר בהשאלה מבאר שבע אמור לפתוח במרכז הקישור בצוותא עם יצחק אספה.

מי שאמור לחזור לחוליית ההגנה, הוא טום בן זקן הקפטן, שלא פתח במפתיע במשחק הליגה אחרון, כשבהתקפה, מאוריסיו, קינדה ואלקה ימשיכו להוביל את החלק הקידמי.

עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק מחר "מצפה לנו מחר משחק קשה נגד קבוצה שמאד השתפרה לאחרונה. נגיע מוכנים וממוקדים כדי לעשות את הדברים כמו שצריך, כי לא מעניין אותי להישאר עם המחמאות שקיבלנו אחרי ב״ש, אלא עם הנקודות שנצבור.

נצטרך לעבוד קשה כדי להוכיח שאנחנו ראויים למחמאות שקיבלנו לאחרונה, אבל מה שחשוב זה שנעשה את התוצאה ונשאיר את הנקודות בבית״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*