לגור באשדוד ולהרגיש במרכז

לגור באשדוד ולהרגיש במרכז

בועת הנדל"ן שפקדה את ישראל, לא פסחה על העיר אשדוד, ועל אף מבצע צוק איתן שזה עתה הסתיים, אנחנו בהחלט רואים עליות מחירים גם בפרויקטים החדשים והמפוארים וגם במכירת דירות מיד שנייה באזורים השונים בעיר. לא בכדי עולים מחירי הדירות בעיר אשדוד – עם גדילת העיר היא מציעה איכות חיים גבוהה בצורה יוצאת דופן בחלק משכונות העיר, זאת לצד המסורת, האזורים הותיקים והיופי הקדמוני שאפשר למצוא בחלקים אחרים של העיר – וכמובן, רצועת חוף מן היפות בארץ ולצדה מרינה יפהפייה עם סירות ויאכטות פאר חונות ומסלולי טיול ותיור יפהפיים.

לגור באשדוד

אשדוד הינה העיר החמישית בגודלה בארץ, עם מעל 200,000 תושבים (כמו ראשון לציון, בשנת 2010). בעיר אשדוד ניתן למצוא שירותים, בתי עסק ואפשרויות בילוי ותעסוקה רבים ומתקדמים, המגורים באשדוד מאפשרים שפע של פעילות קהילתית מוסדרת, חוגים ועיסוקים, ותושבים רבים בעיר יעידו כי על שביעות רצון גבוהה מאיכות החיים בעיר ועל מיעוט בצורך בביקורים בערים אחרות. אם כן, המגורים באשדוד מספקים את כל צרכי המתגוררים בה והתחושה היא של מגורים בעיר מבוססת, מרכזית, ובעלת חיי קהילה פורים.

אילו דירות ניתן לרכוש באשדוד כיום?

אשדוד זרועה פרויקטים חדשים של מבנים המציעים דירות למגורים בסטנדרטים ברמה גבוהה ביותר. מרבית הפרויקטים מציעים כיום מפרט בנייה גבוה במיוחד, עם אזורים קהילתיים ומודעות גבוהה לפרטיות ולשיתוף הן בתכנון כל דירה והן בתכנון האזורים המשותפים. המון פינוקים כמו ריצוף איכותי במיוחד, ריהוט ואבזור הדירה ברמה גבוהה וכדומה, ובמיקומים מנצחים – חלקם, כמובן. נוף לחופי הים היפהפיים של אשדוד. מחירי הדירות בפרויקטים חדשים אלה משתנים, כמובן, בהתאם למיקום הדירה, גודל הדירה, ולמשתנים אחרים. אולם ניתן לרכוש כיום דירות חדשות מהקבלן במיקומים איכותיים באשדוד בפחות ממיליון ש"ח – מעט מאוד דירות חדשות בארץ נמכרות במחירים נמוכים כל כך ומציעות איכות חיים גבוהה כל כך.

דירות מיד שנייה באשדוד

באשדוד, כמו בכל עיר, שפע של דירות הנמכרות על ידי דייר קודם. דירות אלה במיקומים שונים בעיר, במפרטים וברמות תחזוקה שונים ובגדלים וחלוקה פנימית שונים. יקרות במיוחד הן הדירות מיד שנייה שהן בעלות ממ"ד, מרפסת, ומעלית איכותית.

קרדיט: אזורים – דירות חדשות בארץ

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*