לא נשאיר אותם רעבים!

לא נשאיר אותם רעבים!

אשדוד מתגייסת: בעוד שלושה שבועות ישבו עשרות אלפי משפחות מאשדוד סביב שולחן החג בערב השנה החדשה. לא רחוק מהן ישנם אלפי ילדים ממשפחות מעוטות יכולת שלא יזכו לארוחת חג. אנחנו לא ניתן לזה לקרות, זה לא באופי של תושבי אשדוד.

פעיל הציבור מרטין בוקסדורף, בשיתוף עיתון "עמותת נפש רוח נשמה" יוצאים במבצע לגיוס תרומות שיועברו למשפחות מעוטות יכולת מאשדוד, על מנת שהילדים שלנו לא יישארו רעבים בחג!

המבצע שצובר תעוצה מבין תושבי אשדוד ורץ ללא הפסקה ברשתות חברתיות, מזמין את תושבי אשדוד והסביבה לתרום מאה שקלים כדי לעזור לילד רעב בחג ראש השנה. החישוב הוא שבארוחת חג עשירה, העלות היא כ100 שקלים לסועד. המטרה היא לתת לכל ילד בעיר את האפשרות לאכול ארוחת חג עשירה כמו כל אחד אחר בעם ישראל.

מרטין בוקסדורף : "במהלך השבועות הקרובים נאסוף את התרומות מתושבי העיר ובעלי העסקים, כך שלקראת החג נבצע קניה גדולה ומרוכזת אותה נחלק למנות על פי מספר המשפחות אליהן נוכל להגיע." המטרה היא להגיע לכ1000 משפחות, נכון שזה יעד שאפתני אבל ידוע לכולם שתושבי הדרום הם הנדיבים ביותר והמפרגנים ביותר מכל המדינה כולה.

".. על סמך ניסיון העבר, אנו יודעים כי סכום של 100 ₪ מספיק כדי לרכוש מצרכים עבור ארוחת חג עשירה לילד. כל תרומה של 100 ₪ תאכיל ילד רעב בחג ראש השנה"!

בפסח האחרון הצליח מרטין יחד עם מספר אנשים טובים בעיר לגייס סכום של כ-100,000 ₪ איתו נרכשו המצרכים, כשפלוגה שלמה של חיל האוויר הגיעה כדי לעזור בסידור, אריזה וחלוקה של הסלים אל מאות המשפחות שבזכות תרומות אלו עברו חג שמח.

גם אתם יכולים לעשות משפחה מאושרת בשנה החדשה! צרו קשר עוד היום ונגיע עד אליכם.

מרטין בוקסדורף – 050-8116397

1374 kaitz israeli 10-ashdod4u-225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*