לא כלכלי ללכלך

לא כלכלי ללכלך

בעיריית אשדוד ממשיכים לנקוט בפעולות אכיפה כנגד עברייני סביבה. פקחי היחידה לאכיפה סביבתית עורכים תצפיות ומבצעים מארבים מתוכננים כנגד חשודים בכל חלקי העיר, בעיקר באזורי התעשייה ובפאתי העיר. היום נתפס נהג משאית משליך שאריות בטון ותשטיפים באזור הדיונה, בסמוך לתחנת הרכבת, והעבירו למח' המשפטית חומר מרשיע והמלצה לכתב אישום

מחלקת האכיפה הסביבתית של עיריית אשדוד הגישה הבוקר חומרים מפלילים כנגד עבריין סביבה אשר בחר לשטוף את משאית הבטון שלו בפארק הדיונה באשדוד. נהג המשאית תועד בסרטון ובתמונות מפלילות והוא יצטרך בודאי להסביר בבית המשפט מה הביא אותו למעשה.

היום בשעה 09:50, במהלך פעילות יזומה של אנשי האכיפה הסביבתית באזור הדיונה, זיהו מפקחי היחידה נהג מערבל בטון שנכנס לשטח הפתוח והחל בהשלכת שאריות הבטון מהמערבל לשטח ולאחר מכן ביצע שטיפה של המערבל ושפיכת התשטיפים המהולים בבטון לשטח .

הפקחים אשר היו במארב וערכו תצפית כנגד משליכי פסולת, זיהו את המשאית בסמוך לאתר הבנייה של הביג החדש, בכיכר של תחנת הרכבת (מצד מזרח לכיכר), ומיד החלו להסריט ולצלם את המתרחש מולם. לאחר שנאספו העדויות המפלילות הם ניגשו לנהג המיכלית ותחקרו אותו. מהתחקיר עלה שמדובר ביציקות בטון המתבצעות באתר הבנייה של הביג, והנהג בחר לשפוך את השאריות כולל שטיפה בשטח הפתוח ולא במפעל כפי שהחוק מחייב אותו.

מפקחי היחידה דאגו גם הביא למקום נציג של אתר הביג, אשר הבהיר כי יש להם באתר מקום מיוחד לשטיפות של הבטון. "כנראה שלנהג הזה לא היה את הסבלנות הנדרשת להמתין לתורו" אמר. כן טרחו מפקחי היחידה לעדכן את מנהל מפעל סולל בונה מר לאון, על מעלליו של הנהג שעובד בחברתו והלה הבטיח לחדד את הנהלים מול הנהגים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*