כ-200 אלף ₪ פיצוי לבן 71 שנדרס במעבר חצייה

כ-200 אלף ₪ פיצוי לבן 71 שנדרס במעבר חצייה

בן 71 שנדרס במעבר חציה יזכה לפיצוי של כ-200 אלף ₪. כך עולה מהסכם פשרה שנחתם בין בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג, לבין לחברת ביטוח הראל שביטחה את רכב הנהגת שדרסה אותו, בעקבות תביעה שהגיש לבית משפט השלום באשדוד.

מהתביעה עולה כי הקשיש נדרס בחודש דצמבר לפני כשלוש שנים בשעות אחר הצהריים המאוחרות בעת שחצה מעבר חצייה ברחוב גלוסקין ונדרס על ידי נהגת שנהגה במכונית סוזוקי.

ממקום התאונה הוא פונה לקופ"ח ומשם הועבר באמצעות אמבולנס מד"א לחדר המיון במרכז הרפואי 'ברזילי' לקבלת טיפול רפואי ראשוני. בביה"ח הובחן כי הוא סובל משבר בכתף ועבר ניתוח להחלפת מפרק בכתף ימין.

לאחר 5 ימי אשפוז שוחרר לביתו למנוחה מוחלטת במשך שבועות ארוכים, כשהוא סובל בין היתר, מכאבים בתנועות הכתף, כאבים ליליים שמפריעים בשינה, מרעד בתנועות עדינות של היד ומרגישות והגבלות תנועה בכתף ימין.

בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות גוף בגין תאונות דרכים, טען בתביעה כי מאז התאונה ובעקבותיה ולמרות הזמן שחלף, הקשיש סובל מכאבים עזים והגבלות תנועה בכתף ימין. הוא  ביקש מבית המשפט לפסוק פיצוי  עבור עזרת צד ג', הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה וכאב וסבל.

חברת הביטוח ביקשה בכתב ההגנה, לדחות את התביעה על הסף ואף דרשה שהקשיש יפצה אותה עבור הוצאותיה המשפטיות. בהמשך חברת הראל אף התנגדה לזמן מומחים משפטיים להערכת נכותו, אך בית המשפט נענה לבקשת בא כוחו ומינה מומחה בתחום האורתופדיה שקבע כי הקשיש סובל כתוצאה מהתאונה, בנכות לצמיתות בכתף בשיעור של 25 אחוזים.

גם לאחר קביעת המומחה האורתופדי שמינה בית המשפט, חברת הביטוח טענה כי עוד לפני התאונה הקשיש תכנן לבצע ניתוח בכתף וכי יש לייחס ההגבלות בכתף מהם הוא סובל,  לגילו המבוגר, לעברו הרפואי העשיר ולא לנכות מהתאונה. על כן הציעה לשלם לו פיצוי בסך 10,000 ₪ בלבד.

בעקבות משא ומתן עיקש, בין  בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג לבין חברת הביטוח הראל, חברת הביטוח הסכימה במסגרת פשרה, להעניק לקשיש פיצוי בסך  191,460 ₪.

צילום: www.istockphoto.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*