כשרואים אדום בעיניים

כשרואים אדום בעיניים

מי היה מאמין שאחרי היכולת הירודה מול ראשון לציון תצליח מכבי אשדוד באר טוביה לתת כזו הצגה משכנעת מול הפועל ת״א שבאה להיכל הקריה עם הצבא האדום שלה ולא חשבה על תוצאה אחרת מלבד ניצחון.

מלחמה. זה שם המשחק, לא כדורסל, לא טקטיקות  ולא נעליים. הצהובים של בראד גרינברג היו חייבים ניצחון והדרך לניצחון עוברת קודם כל דרך הלב. וראו זאת.

הדבר הבא שצריך אחרי שיש לב זה ידית. אתמול הידית לבשה את צורתו של טולפסן שהצליח כל פעם מחדש להשחיל את השלשה ברגעים שהכל התחיל להראות אבוד. פול סטול וליס שושי היו בעיקר בחלקת הלב למרות שקשה לזלזל ב-14 נקודות לכל אחד אבל מבחינת מומנטום הם היו עם החטיפה והנקודות בשניות שהיה צריך לקחת אחריות. גם פמברטון הצליח להגיע עם 8 הנקודות שככל הנראה עשו את ההבדל מהפסד לניצחון.

כדורסל גדול לא ראינו ובמצב שנמצאת הקבוצה בטבלה אם לומר את האמת גם לא חיפשנו. רצינו לראות מלחמה על הנקודות, לא רצינו לראות אדומים חוגגים עלינו ואת זה קיבלנו במשחק מותח ומהנה שסופו מתוק. הבונוס, לטפס מעל הקו האדום שכל כך מלחיץ אותנו.

ביום שני תתייצב אשדוד למשחק ביתי נוסף מול מכבי ת״א שנמצאת בפורמה מצויינת. בעיקר בזירה האירופאית. אשדוד תנסה בראש ובראשונה לתת הופעה מכובדת ואולי אפילו לגנוב ניצחון כמו שהצליחה הפועל לעשות בשבוע שעבר.

ג׳וש קארטר לא שותף גם אתמול במשחק עקב הפציעה שתארך לפחות עוד שבועיים.

קלעו לאשדוד:

מכבי אשדוד/באר טוביה: טולפסן 24 (9-11 לשתיים, 2-6 לשלוש, 6 ריבאונדים, 3 הטבעות), שושי (4-13 מהשדה, 6-6 מהקו) וסטול (4-10 לשלוש, 4 אסיסטים, 4 חטיפות, 6 איבודים) 14 כ"א, מילבורן 12 (5-9 מהשדה), פמברטון 8 (3-4 מהשדה), וייס 5 (1-5 לשלוש, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 5 חטיפות), פליישר ומעיין (4 אסיסטים) 2 כ"א.

00

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*