כשפוליטיקה ארצית פוגשת פוליטיקה מקומית.

כשפוליטיקה ארצית פוגשת פוליטיקה מקומית.

הערב יארח באשדוד ממ״ק ראש העיר באולמי סהרה את אחד הכנסים הנפיצים ביותר מבחינה פוליטית, כנס אליו מכוונות כל עיני המחנה השני, המחנה הישן של גבי, מחנה ביבי נתניהו.

מזה שלושה שבועות עת ירה ממ״ק ראש העיר את הפצצה שהוא לביבי ישים פתק לבן וזעזע את אמות הסיפים בסניף המקומי אותו ניהל ואחרי 2 מערכות בחירות הגיע לתובנה שלא עוד.

״אני כבר לא ילד״ הסביר כנפו בפוסט מפורט, ״בפוליטיקה אני לא נמצא בשביל תפקידים, לא בשביל כסף, זוהי שליחות.
לתרום מעצמי לחברה, להודות על המקום שהגעתי אליו באמצעות הקדשה מזמני למען הציבור.
גם בפוליטיקה המקומית בעיריית אשדוד, מעולם לא נטלתי ולו שקל אחד של שכר מכספי משלם המיסים. זה החינוך שגדלתי עליו והערכים שקיבלתי בבית.״

כנפו המשיך להסביר והשווה את המהלך להימור על לסרי ועל האכזבות שבדרך מההפסד הצורב לצילקר, שלא הרתיע אותו כבר אז להאמין בלסרי עד למהפך ב-2008.

כנפו גם הנמיך ציפיות ולקח הפסד לנתניהו בחשבון ״אני תומך במועמד לראשות הליכוד גדעון סער לא בגלל שאני "יודע" שהוא הולך לנצח בוודאות. זה קרב קשה מאוד, הוא לא קל, הוא לא שייך לקבלני ניצחון. אלו יחכו עד הסוף, יראו את מי שעומד לעלות וירוצו אחריו באפקט העדר.״

כנפו גם ריכך בפוסט את עמדתו לגבי נתניהו והסביר ״שלעת הזו, גדעון סער הוא המועמד המתאים הראוי ביותר, לתפקיד יו"ר התנועה, ולתפקיד ראש-הממשלה. וכשאני מאמין במשהו אני הולך איתו עד הסוף.

גבי כנפו מבצע ברמה המקומית סוג של זעזוע שמצליח להעמיד במצב לא נעים לא מעט מאושיות הליכוד שאולי ישימו פתק של סער בכלפי אבל לא מרגישים בנח מול מחנה הליכוד המסורתי בו תומך ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ועוד אושיות ליכוד מקומיות כדוגמת איריס נפתלי ועוד… המצב החדש בו גבי נחשב לסורר שעבר ממחנה ביבי מעמיד לא מעט אנשים במצב מביך, ביבי היה המגנט הפוליטי של כל מחנה לסרי והנה בא גדעון סער ומצליח לגנוב את שחקן הרכש הכי משמעותי.

גבי כנפו כנראה לא חושב על הסבב הקרוב, הוא זורע זרעים ליום שאחרי ביבי נתניהו, יום שמתקרב יותר ויותר והוא כבר מבין שצריך להתחיל ולסמן את הסוס הבא, ולסוס הבא קוראים גדעון סער.

הערב (ראשון), בשעה 19:30 באולמי "סהרה", כנס הבחירות עם גדעון סער. יהיה מעניין לראות את ההיענות ואפקט הסחף של גבי כנפו או כמו שהוא אמר: אל תבואו אם אתם קבלנים של ניצחונות. תבואו רק אם אתם מאמינים כמוני שהגיע הזמן – לגדעון סער.

צילום ראשי מתוך הפוסט של גבי כנפו בפייסבוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*