כשאלי נכט ״פתח״ על אריה דרעי

כשאלי נכט ״פתח״ על אריה דרעי

אז חשבתם שהוא נרגע ובלע את לשונו בענייני דת ומדינה, חשבתם שהוא לא ייצא להגנתם של יוצאי חבר העמים כשמישהו (בטח ובטח חרדי) פותח באש ישירה? תחשבו שוב.

חבר מועצת העיר אלי נכט שמוכר בעיקר במאבקו בכפיה החרדית שהביאה אותו להצטרף במערכה האחרונה לשורותיו של ליברמן וככל הנראה יחזור לסיבוב נוסף בעוד 10 ימים לא נשאר אדיש לציוץ של אריה דרעי שצייץ ״ליברמן סוחט מיליארדים עבור עולים שלא עובדים ולא משלמים מיסים״.

נכט הוציא פוסט תגובה שמתחיל בסגנון האופייני לנכט במילים… ״אדוני העבריין״, כפנייה ישירה לשר הפנים אריה דרעי.

נכט ניסה לסכם את תרומת העלייה הרוסית לדורותיה ותרומתה למדינה כתשובת נגד, לא, אין לנו כוונה למנוע מכם את הפוסט המלא, קבלו, לא נגענו:

אדוני העבריין, אתה לא מתבייש להתגעזם כנגד אותו הציבור שרושם לך ולמשפחתך מרשמים לתרופות, שומר עליך בשטחים, על אלו שהרימו את ההיי טק הישראלי, את המדע בארץ, זוכים במדליות אולימפיות וכן גם שומרים בכניסה לקניון. אז נכון, אותו הציבור עתיר הזכויות לא יכול לשלם אותה כמות המסים כמו בני דור א׳ בנמל, או בתור בכירים בשירות המדינה, או ככאלו שגונבים את המדינה, אבל ללא צל של ספק מדובר בציבור שעובד קשה לפרנסתו כדי שלילדיו יהיו יותר הזדמנויות בארץ ולא יצטרכו לחכות לנדבות מאלו שכמותך כשיגיעו לגיל הפנסיה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*