כצנלסון שם את האיחוד על השולחן

כצנלסון שם את האיחוד על השולחן

במסיבת עיתונאים מאולתרת הציג כצנלסון את מה שהוא מכנה ״אמנה לאיחוד מועמדים״. בחוזה הוא קורא לשלושת המועמדים הנוספים: הלן גלבר, אלי לחמני ואפרים מיכאלי לחתום על האמנה ששואלת שאלה אחת עניינית וישירה: למי מבין הארבעה תצביע ב-30 באוקטובר?

זאת מבלי לייפות או לנסות להתחכם ולייצר מציאויות לא קיימות בהן חלק מהמתמודדים לא לוקחים חלק במשחק.

כצנלסון שמשוכנע לכל אורך הדרך כי הוא זה שמוביל בכל הסקרים הפנימיים לקח על עצמו את הובלת העניין ולדחוק לפינה את שאר המועמדים, מהלך יזום זה מביא לו נקודות בקרב מחנה מתנגדי לסרי ומציב את שאר המתמודדים כמזיקים למהפך המיוחל מבחינתם וכמאבדי קולות.

נותר לראות מה תהיה תגובת שלושת המתמודדים האחרים, בעיקר זו של הלן גלבר שנכון להיום לא לוקחת חלק בחגיגת הסקר המשותף. משעמם לא הולך להיות פה.

חבר המועצה נעים שומר החליט לתת את המנדט שלו ל"אשדוד ביחד בראשות שמעון כצנלסון". נעים היה אחד מחברי המועצה הפעילים ביותר בקדנציה האחרונה, דאג להציף את הנושאים הבוערים לסדר היום. כאמור, למרות שנעים לא יתמודד ברשימת "אשדוד ביחד", החליט לתת לרשימה של כצנלסון את המנדט ובכך, הראה נאנמנות וחברות לכצנלסון.

שמעון התייחס לנושא וציין כי: "נעים שומר הוא איש ערכים בעל הרבה זכויות בעיר. אני מאוד מעריך את יושרו ותמיכתו בנו. שמח שיש לי חברים כאלה ובטוח שנעים יתרום עוד רבות למען תושבי אשדוד גם בעתיד"

תגובת ד״ר אלי לחמני:

"היום נפגשתי עם סניה כצנלסון והיינו אמורים לחתום על הסכם לפני יציאתנו לסקר משותף – סקר שתוצאותיו יצביעו על המועמד הראוי להוביל את העיר הזאת, היחיד שיצליח לנצח את יחיאל לסרי. בניגוד לאחרים, אני לא חושש מסקר כלשהו. אני הוא זה שהצעתי לערוך סקרים אלו – ואני גם אנצח! חבל לי שסניה תיזמן מבעוד מועד ובסמוך לשעת המפגש שלנו מסיבת עיתונאים בה הציג אמנה נטולת כל בסיס ציבורי ומשפטי מחייב. יתרה מכך, לא ראה לנכון להציגה בפניי במהלך פגישתנו בכדי שאביע דעתי או אחתום עליה – מה שנוטע ספק רב בשאלת תום הלב. למרות התנהלות זו, אני מזמין אותו לחבור אלי לביצוע וקיום הסקרים המדוברים, למען העיר ולמען תושבי אשדוד – כדי שאשדוד תנצח!"

00

פרסום ממומן:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*