כנפו עמד במשימה: כנס מוצלח לגדעון סער

כנפו עמד במשימה: כנס מוצלח לגדעון סער

ביננו, לא מעט חיפשו את ההתרסקות של גבי כנפו היום, זה לא קרה. המון מתח ויצרים נעו סביב הכנס של גדעון סער ה״אנדרדוג״ של הליכוד שבא לעיר לכנס שאירגן ראש המטה המקומי גבי כנפו, ממ״ק ראש העיר.

הקהל הוזמן לשעה 19:30, בשעה הנקובה המצ היה קצת מלחיץ, סדר גודל של 50% מתפוסת האולם ונראה היה שאיש באשדוד לא יאכל שום כובע, אבל אז התחילה המאסה העיקרית להגיע ובתיאום מתוזמן הגיע גדעון סער מלווה באשתו גאולה אבן לקול הקהל שהמליך בכפיים את הזו בקריאות ״הו הא מי זה בא, ראש הממשלה הבא״ ובקריאות ״היידה גאולה״ מכירים? גם אנחנו.

הו הא מי זה בא… (צילום: דודו קקון)

בפתיחת דבריו ברך גבי כנפו את הקהל והגדיר אותם אמיצים, כנפו בחר את המילה בקפידה והיא לא נאמרה סתם, כנפו יודע כמה היה קשה היה לכל אחד ואחת להגיע ולא בגלל שמדובר בערב נר ראשון של חנוכה.

גדעון סער, מתרגש (צילום: דודו קקון)

אחרי שהאולם התמלא מפה לפה כולל פינת העישון השתחרר כנפו ופינה את הבמה לשרן השכל ויואב קיש שהלהיטו את הקהל וניסו לשכנע למה נתניהו לא יצליח להקים ממשלה ולמה גדעון סער הוא התקווה היחידה, לפי מחיאות הכפיים נראה שהלך להם לא רע בכלל.

בוריס גיטרמן, חוזר לעניינים (צילום: דודו קקון)

מי בא לפרגן אתם שואלים? נצפו חברי המועצה חנוך דרך-ארליך, עופר דרי, מנכ״ל תיירות אשדוד, בוריס גיטרמן שהתיישב בשורה הראשונה במקום של כבוד, גיטרמן פעיל ליכוד ותיק חוזר לזירה הפוליטית לאחר העדרות של שנה מאז ההפסד הצורב בבחירות האחרונות. גם יעקב שטרית פעיל הליכוד נכח באירוע ואף הדליק נר ראשון.

היידה גאולה (צילום: דודו קקון)

כנפו אם כן עמד במשימה ולא מעט שמועות על התרסקות התבדו, הדלקת הנר של נתניהו באשדוד היא האתגר הבא עבור החצי השני של הליכוד ואין ספק שיינתן שם מפגן מרשים גם כן אבל את התוצאות יקבעו המתפקדים רק בחמישי, בפריימריז.

דבי כנפו, את שלו עשה בפריימריז (צילום: דודו קקון)

סביר להניח שהתוצאה ידועה מראש, הפתעה כאן תהווה הפתעה ברמה הלאומית, סער לא יכל לייחל לראש מטה אשדודי טוב מכנפו, והוכחה הייתה הצלחת הערב. כנפו יכול לתמוך לעצמו על הכתף ולסמן וי על משימה לא פשוטה, כל תוצאה שלא תהיה בחמישי לא תגרע מההישג הפוליטי שהשיג כנפו בערב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*