כנס ראשון להורים לילדי הגיל הרך

כנס ראשון להורים לילדי הגיל הרך

מחלקת גני הילדים במינהל החינוך תקיים כנס מיוחד להורים שבשנת הלימודים הבאה, ילדיהם יעשו את צעדיהם הראשונים במערכת החינוך העירונית. זהו כנס ראשון באשדוד המאפשר לציבור ההורים שפעם ראשונה שולחים את ילדיהם לגנים, להכיר את הצוותים החינוכיים והמקצועיים שילוו את ילדיהם, וייחשפו לתכנים ולדגשים חינוכיים. המעוניינים מוזמנים להירשם באמצעות הקישורית הבאה.

הורים לילדים העושים את צעדיהם הראשונים במערכת החינוך העירונית, נרגשים לא פחות מילדיהם. גם להם זו פעם ראשונה וגם הם עומדים בפני אי ודאות ומתח לקראת הבאות. מה יהיה על ילדיהם, האם הם יאהבו את הגן החדש, האם הם ימצאו את מקומם בין הילדים החדשים ובאיזו מידה הם ירגישו נח בחברת הצוות החינוכי. הכל חדש להם והם ירצו שילדיהם ירגישו הכי טוב שאפשר, אחרי הכל ילד שמח זו מתנה שכל הורה משווע לה.
במחלקת גני הילדים הבינו את משמעות הדברים אומרת מנהלת מחלקת גני ילדים גב' מיכל שוהם ומציינת כי במנהל החינוך החליטו לקיים כנס אליו יוזמנו כל ההורים לילדים שזו להם פעם ראשונה בגני העירייה, ולאפשר להם ללמוד ולהכיר את המסגרת החינוכית בה יבלו ילדיהם בשלוש השנים הבאות. "הכנס מיועד כאמור להורים הצעירים, במסגרתו הם יפגשו את הצוותים החינוכיים, יוכלו לשמוע הרצאות מפי אנשי המקצוע, לפגוש את המפקחות ואת נציגי מינהל החינוך, לשוחח ולהשתתף בדיונים בנושאים הנוגעים לעולמם של ילדי הגיל הרך"  ומציינת כי הכנס יתקיים במרכז להורות משמעותית בעיר.
סגנית ראש העיר והממונה על הגיל הרך גב' שרון מרק, מברכת על היוזמה החדשה והחשובה ומדגישה כי לבד מהכרות של ההורים עם הצוותים שילוו את ילדיהם, הכנס מהווה גם חלק מתהליך ההכנה של ההורים לקראת המעבר של ילדיהם לגני עירייה.

במינהל החינוך, העושים כל מאמץ כדי לשפר ולשדרג ככל שניתן את סל השירותים לילדים, מאמינים כי ככל שהורים ידעו יותר ויכירו יותר את המסגרת החינוכית העירונית, כך יוכלו הם להיות שותפים מלאים בהצלחת ילדיהם.

הכנס יתקיים ב-18/6/29, 19:00-20:30, במרכז להורות משמעותית – רחוב ניסן 11 רובע י"ב. הציבור מוזמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*