כנסים עלייך אשדוד

כנסים עלייך אשדוד

2 המועמדים לראשות העיר שמעון כצנלסון וד״ר אלי לחמני ערכו אמש כנסי תמיכה אחרונים לקמפיין, אלו בעיקר כנסים שנהוג לעשות להרמת המורל ומעין מפגן כח אחרון לפני הישורת הממש ממש אחרונה.

9 ימים ליום הבוחר ונראה שכל תשומת לב פוליטית עושה את זה למועמדים ואמש קיבלו לחמני וכצנלסון מנה גדושה של תשומת עם תמיכה מרשימה של 1500 איש ויותר בכל אירוע בנפרד.

המטרה היתה לשלהב, להציף את הרשתות ובעיקר להודיע… באנו לנצח. באנו להישאר, זה אכן מה שצריכים התומכים והפעילים לשמוע, וזה מה ששמעו.

לכנס של שמעון הגיע שר הביטחון שעזב לשעתיים את ביטחון המדינה והגיע להתעסק במה שחשוב באמת, החלפת השלטון באשדוד, שמעון כצנלסון המועמד המקומי מטעם מפלגת ישראל ביתנו החזיר לו בקבלת פנים מרשימה עם מפגן תמיכה מרשים בבלה וידה.


לחמני מתקבל ע״י הפעילים שלו.

אלי לחמני, שקשה להאמין שרק לפני 4 חודשים היה חבר אופוזיציה מן המנין והיום כבר מועמד לגיטימי לראשות עם קמפיין סוחף שחסרים לו עוד חודש עד חודשיים כדי לעקוף מבלי לאותת לפחות עוד 2 מקומות בסולם המועמדים. לחמני כינס את תומכיו בבית האופרה ודאג שלא יישאר כיסא אחד ריק, משימה מכובדת בפני עצמה למוצאי שבת בעיר כמו אשדוד.

אבל אם ניכנס שניה לפרופורציות עירוניות והקושי בתרגום אירוע ליום הקלפי? שני הכנסים יחד באחוז הצבעה ספיר לא מצליחים לספק מנדט אחד למועצה, שלא לדבר על זכייה בראשות העיר. זה רק כדי לסבר את האוזן. לפעמים כנסים כאלה משקרים ומשכרים ויכולים רחמנא לצלן להכניס לשאננות, אז רק רק בשביל הפרופורצית.

צילום: מתוך דפי הפייסבוק של המועמדים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*