כמעט מסדר כנפיים

כמעט מסדר כנפיים

זו השנה ה-9 שבה השוחרים במקיף א' נשבעים אמונים לחיל האוויר ולמסגרת השוחרות. השנה הצטרפו 78 תלמידים חדשים המתחילים דרכם במכללה. בוגרי המחזור האחרון זכו אמנם לתעודת ההנדסאי שלהם והשוחרים החדשים רק מתחילים את דרכם, אך שתי הקבוצות יחדיו חשו התרגשות מיוחדת והציגו מעגל מחזורי של צעדים ראשונים, מאמץ לימודי ממושך ותוצאה מנצחת.

טקס ההשבעה המסורתי של השוחרים החדשים, המתחילים מסלול לימודיהם במכללה הטכנולוגית של חיל האוויר והחלל במקיף א', התקיים בערב ראש השנה עם הרבה מאוד ברכות לשנה חדשה ומוצלחת. הטקס, אשר נפתח בחלוקת דיפלומות לבוגרי המכללה שסיימו את לימודיהם במקיף והסתיים בהשבעה של מחזור שוחרים חדש, מציג למעשה את הגלגל המחזורי המתקיים זה 9 שנים בבית ספר ששינה את פניו ומציע אפשרויות מרתקות לבני נוער צעירים המבקשים להשתלב במגוון תחומי עניין בחיל האוויר.

את הדיפלומות העניקו לבוגרים מר יהודה פרנקל הממונה על החינוך, מר דני קליין מנהל אגף חטיבה בוגרת, אל"מ קובי דוידסון מפקד בח"א 21 ומנהלת בית הספר הגברת הדס בן שושן אשר זו השנה הראשונה לתפקידה כמנהלת בית הספר.

התלמידים המאושרים שסיימו את חוק לימודיהם בבית הספר ובידיהם תעודת  ההנדסאים, הינם בוגרי המסלול המיוחד שבית הספר מטפח בשנים האחרונות וכבר משרתים בצה"ל ומשולבים בחיל האוויר במקצוע אותו רכשו בבית הספר. "התלמידים הללו מבצעים תפקידי מפתח בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של חיל האוויר" אומרים בבית הספר בגאווה ומציינים כי "השילוב בין חלוקת הדיפלומות בטקס זה, מראה על רצף שלם של עשייה ולמידה מכיתה ט' עד י"ד, במסגרת תוכנית המותאמת להמשך דרכם והקריירה האישית שבחרו".

אבל מלבד הבוגרים המאושרים, אפשר היה לחוש בהתרגשות שליוותה את התלמידים הצעירים שזה עתה מתחילים את מסלול לימודיהם. 78 שוחרים חדשים נשבעו אמונים לחיל האוויר ולמסגרת השוחרות, ובכך החלו את דרכם במסגרת באופן רשמי.

הטקס המרגש נשא אופי צבאי ואפשר היה לחשוב לרגע כי מדובר בבסיס חיל האוויר והתלמידים לבושי המדים נראו כבר כנושאי…. כנפי טיסה. את הטקס ניהל מפקד השלוחה רס"ל מוטי פרץ וכשנחשפו הכותפות של התלמידים נראו הורים ומשפחות נרגשות כשהם מודים לסגל הבכיר ולצוות החינוכי של בית הספר.

הטקס ננעל בצעידה מרשימה של חוליית הדגלנים והשוחרים החדשים, בשילוב זיקוקים וביצוע מחרוזת שירי חיל האוויר על ידי להקת בית הספר בניהולה של אורלי בן שבת. מנהלת בית הספר גב' בן שושן נשאה נאום נרגש וחתמה בברכת שנה טובה ובקטע מתפילתו של הכהן הגדול.

השוחרים החדשים הצטרפו לשלוחת אשדוד במקיף א' ויכולים לראות עצמם חלק ממשפחה גדולה של כ- 270 שוחרים ושוחרות מכיתה ט' עד י"ד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*