כמיטב המסורת: רשות הספורט הצדיעה גם השנה למורים לחינוך גופני

כמיטב המסורת: רשות הספורט הצדיעה גם השנה למורים לחינוך גופני

ערב הוקרה מרשים התקיים אתמול באמפי של מרכז כיוונים. זו השנה השניה שרשות הספורט העירונית מקיימת את ערב ההוקרה המכובד בו היא גם מציגה את תכנית הפעילות השנתית בה לוקחים חלק פעיל המורים והתלמידים מכל בתי הספר בעיר.

לפני הכל מדובר במפגש חברתי ומקצועי, זהו האירוע היחיד בו נפגשים כל המורים והמורות, האווירה החיובית יחד עם האנרגיות הטובות הופכות את המפגש למרגש ומחוייך.

בקבלת הפנים חיכה למורים מזנון עשיר ובכניסה קיבל/ה כל מורה עלון יוקרתי בו מפורטת תכנית הפעילות לפי חודשים ועדכונים על פרוייקטים חדשים שנמצאים על הפרק. רצוי לציין כי הצלחת מיזמי הספורט העממי שאותם מקיימת רשות הספורט זוכים להצלחה וכמויות משתתפים מרשימה הרבה בזכות שיתוף הפעולה של המורים לחינוך גופני בבתי הספר.

הפעולות הליגות הבית ספריות זוכות לתהודה רבה לא מעט בזכות הרוח והרצון הטוב לשיתוף פעולה מצד המורים/ות, עם כניסתו לתפקיד הבין מנכ״ל רשות הספורט את המשמעות ויחד עם בני חזקיה, סמנכ״ל הרשות האמון על הקשר עם מערכת החינוך יזמו את תחילתה של המסורת החשובה הזו.

את הערב הנחה בני חזקיה שגם סקר את האירועים המרכזיים, מנכ״ל רשות הספורט מר יורם אסרף החמיא והודה למורים/ות על שיתוף הפעולה וסיפר על המהלכים המתוכננים בעתיד הקרוב שהשיא הוא ההקמה של קרית הספורט בצפון העיר.

אורח הכבוד היה המפקח המחוזי מר ניצן יעקב שלא חסך בסופרלטיבים להתנהלות רשות הספורט ולמורים עצמם שלוקחים חלק במפעל העצום הזה.

חלק בלתי נפרד ממסורת ההוקרה הוא פרידה ממורים/ות שפורשים, גם אתמול זכו לכבוד והוקרה המורות: ענת דור, רות פוליברנס, דליה ואקיל ומרגלית רז.

אסתי בוכניק גנץ, שעבדה שנים רבות ברשות הספורט ועדיין פועלת ללא לאות בהתנדבות חגגה יום הולדת בערב האירוע, אסתי שעובדת באופן ישיר זכתה לתשואות וזר פרחים כיאה לתרומתה.

את הערב חתמה המרצה ד"ר עינת גלזר עם ההרצאה המרתקת: ״מה הוא סוד ההצלחה בחיים?

00

צילום: אריק ג׳ורנו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*