כמה טוב שחזרתם הביתה: 90-61 ענק למכבי אשדוד\באר טוביה על מכבי חיפה

כמה טוב שחזרתם הביתה: 90-61 ענק למכבי אשדוד\באר טוביה על מכבי חיפה

כל אדם שקשור איכשהו למכבי אשדוד\באר טוביה, לא היה אפשר לבקש תצוגה יותר מרהיבה מזאת שהייתה הערב(רביעי) מהקבוצה בצהוב.

ה"דולפינים" מאשדוד הלמו בירוקים מחיפה פעם אחר פעם, בדרך ל90-61 מוחץ בתום ההתמודדות.

הניצחון הערב, רק גורם להפסד המרגיז מהשבוע שעבר לטעם עוד טיפה חמוץ. להבדיל מהמשחק בגליל, הפעם הערב באולם "הקריה", מכבי אשדוד נראתה נהדר (למעט שתי הדקות הראשונות), ונראה היה שהשחקנים של בראד גרינברג פשוט נהנו על הפרקט.

והקהל? פשוט היה נהדר הערב, בראשות כמובן "הדולפינים" המסורים שמלווים את הקבוצה לכל פרקט ברחבי הארץ.

גרינברג, שחיפש ניצחון ראשון בקדנציה החדשה בארץ הקודש, אירח את עופר רחימי, שהיה עוזרו בעונת האליפות במכבי חיפה, אך לא חס עליו יתר על המידה.

מי שהוביל את ההצגה בצהוב, היה שוב דייויד לאורי שהיה נהדר, וגם גוני יזרעאלי, שלא עלה בחמישייה, ולמעשה הוזעק בשלב מוקדם של הרבע הראשון, ניהל בצורה יוצאת מן הכלל את המשחק של קבוצתו, וגם הראה כמה הוא היה חסר במשחק הפתיחה של העונה.

אם יש כמה אספקטים שהבחורים של גרינברג עושים מושלם, הרי שהראשון ממשיך להיות נושא הרבאונד התקפה של הקבוצה.

לאחר שליקטו 27 כדורים חוזרים בשבוע שעבר,  הפעם אשדוד "הסתפקו" ב24, והראו שליטה מתחת לסלים, הרבה בעזרת ג'ראלד לי ואלכס צוברביץ'.

בנוסף, הקבוצה הלכה 34 פעמים לקו העונישן, אך שוב לא יכולה לצאת מעודדת יתר על המידה עם אחוזים טובים, לאחר שדייקה רק ב20 פעמים מהקו.

 

ומה לגבי אדם אריאל הנהדר?

הקפטן מהעונה שעברה, שהעונה איבד את התפקיד לטובת יזרעאלי, היה בלתי ניתן לעצירה מעבר לקשת השלוש, כשדייק 5 פעמים מהטווח, והיה חלק בלתי קטן מהריצה של אשדוד במהלך הרבע השני.

מכבי אשדוד/באר טוביה: לאורי 18 (7-10 מהשדה, 3-6 מהקו, 9 ריבאונדים), אריאל (4-6 לשלוש, 6 ריבאונדים) ולונג 15 כ"א, לי 9 (1-4 מהקו, 6 ריבאונדים), לוי 8, הנרי וצ'וברביץ' (3-6 מהקו, 6 ריבאונדים) 7 כ"א, יזרעאלי 6 (5 אסיסטים, 4 חטיפות, 5 איבודים), ווריק 3, הוניג 2. כן שותפו: מקדונל ובירנפלד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*