כל תרחישי האימה עם טבעת האירוסין והצעת הנישואין

כל תרחישי האימה עם טבעת האירוסין והצעת הנישואין

יש לך ניסיון בהמון דברים, אך עם רכישת טבעת האירוסין? הרי שאתה עומד לבצע רכישה שכזו לראשונה בחייך. גם אם תודה בכך וגם אם לא, כנראה שגם בראשך רצות מחשבות שונות – חלקן מאד חיוביות וחלקן דווקא שליליות. לפניך, כל תרחישי האימים שיכולים לקרות בכל הצעת נישואין, אך עם פתרון ו"טיפול מנע" לכל תרחיש שלא יהיה.

1.הפחד שהצעת הנישואין תתגלה לפני ההצעה

החשש הבסיסי ביותר שהמון גברים חוששים ממנו, הוא מה יקרה במידה והצעת הנישואין תתגלה לפני שהיא אכן מתרחשת. כידוע, המון נשים העידו בדיעבד כי הייתה להן תחושה שההצעה מתקרבת, ולא במקרה. לעתים, אתם זה שמשאיר עקבות וכך מרמז לאהובתך על ההצעה, ולעתים אלו דווקא הקרובים אליך שהסוד נפלט להם. אז איך ניתן למזער את הסיכוי שההצעה תתגלה?

  • מחפש טבעות באינטרנט? מחק היסטוריית חיפושים
  • אל תעשה LIKE לעמודים של חנויות תכשיטים
  • שתף כמה שפחות אנשים ברצון להציע את הצעת הנישואין

2.החשש הגדול: שהיא פשוט לא תאהב את הטבעת

סביר מאד כי תראה בממוצע 50 טבעות אירוסין לפני שתבחר את הטבעת שתעניק לה. האם באמת ניתן להעניק טבעת מושלמת לאהובתך המושלמת? התשובה בהחלט חיובית. עליך להיצמד לטעם האישי שלה, ולא למגמות או טרנדים שאתה נמשך אליהם. לכן, בכדי להבטיח כי היא תאהב את הטבעת ולא תגיב בשביעות רצון חלקית, עליך לבצע בדיקות מקדימות בסיסיות ביותר:

  • איזה צבע זהב היא מעדיפה – לבן או צהוב?
  • האם היא מעדיפה חיתוך יהלום ספציפי?
  • היא מעדיפה יהלום בצבע מסוים?
  • היא אוהבת תכשיטים קלאסים, מודרנים או וינטאז'?

3.אתה בא להוציא את הטבעת, אבל השיבוץ נפל

כנראה שאתם חולם בכל לילה על הרגע שבו תכרע ברך, תוציא את הקופסא ותעניק לה את הטבעת. עם זאת, אתה לא יכול להתעלם מהחשש כי שיבוץ היהלום יהיה לא די איכותי וברגע האמת תגלה כי היהלום פשוט לא נמצא על הטבעת. שים לב כי החשש הזה לגיטמי, והבעיה היא שהיהלום יכול ליפול מהטבעת יום לאחר הרכישה וגם שנתיים לאחר מכן. הדרך למזער את הסיכוי כי דבר שכזה יקרה, היא לבחור מראש בחנות תכשיטים מוכרת. "פאשלות" כאלו לרוב קורות בעת שהטבעת נרכשת "על הדרך" בחנויות שאינן די מנוסות, או כאלו שאינן מקצועיות מספיק.

4.כעבור שנה, אתם מגלים כי רכשת זיוף

אתם משקיע המון כסף ברכישת טבעת אמיתית – מזהב אמיתי ויהלום אמיתי. איך תוכל לשלול כל חשש כי לא תיפול בפח ותקנה את הטבעת אצל נוכלים? בדרך די פשוטה: תעודה גמולגית! כל חנות תכשיטים שמכבדת את עצמה תעניק לך את התעודה במעמד הרכישה, מה שמעיד על מקוריות היהלום. קצר לעצמך את תהליך החיפוש וגש מראש לחנות בעלת ותק ומוניטין בטבעות אירוסין.

5.שהטבעת שקנית לה היא טבעת שיש לעוד עשרות בנות

אתה הרי רוצה להבטיח שהטבעת של אהובתך תהיה טבעת מיוחדת. החשש הגדול? שהיא תגיע למשרד ותראה עוד בנות עם אותו הדגם. הדרך למנוע זאת? להימנע מטרנדים חמים ועכשוויים, ולרכוש דווקא דגם קלאסי ופשוט יותר, שמה שמייחד אותו הוא היהלום שתבחר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*