כל מה שחשוב לדעת על מרכזיות IP

כל מה שחשוב לדעת על מרכזיות IP

בעולם הטכנולוגי המפותח של ימינו, כל בית עסק חייב שיהיה ברשותו מרכזיות IP מותאמת לצרכי המשרד והעסק. מרכזייה שכזו חייבת לכלול בתוכה מספר שלוחות בהתאם למספר העובדים כמובן.

מרכזיות טלפון לעסקים המבוססות IP ולא על קו טלפון רגיל הן מרכזיות המחוברות לרשת האינטרנט והן יעילות ביותר וחסכוניות מאוד הן בעלות ההתקנה והן בעלות האחזקה השוטפת.

כאשר מתקינים מרכזיה מסוג IP נחסכת התקנת קו טלפון והן קו הכבלים. כמו כן תעריף השיחות נמוך יותר מקו טלפון רגיל הן בשיחות פנים והן בשיחות לחוץ לארץ.

מרכזיות IP – כל היתרונות לעסק שלך

בנוסף ליתרונות אלה כמו התקנה זולה וקלה יותר, שימוש שוטף יעיל ונוח יותר, ותעריף זול יותר לכל השיחות, כולל לשיחות בינלאומיות, יש יתרונות נוספים למרכזיה מסוג זה, במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים וכמובן עבור עסקים גדולים, שם החיסכון משמעותי ביותר.

הנה כמה יתרונות נוספים של מרכזייה מסוג IP

  • ממשק ניהול קל ונוח – מרכזיות IP המבוססות על פרוטוקול IP לעסקים קטנים מאפשרת ניהול נוח וקל של כל התקשורת הטלפונית בעסק.
  • חיבורים נוספים – למרכזיית IP ניתן לחבר בנוסף לקווים הרגילים גם קווים של טלפונים סלולריים ולכן היא מתאימה לעסק נייד בו יש עובדים רבים העובדים מהבית או אנשי מכירות לדוגמה, שנמצאים בתנועה וחייבים להיות ניידים עם הסלולרי במקומות שונים ונמצאים במשך זמן רב מחוץ למשרד.
  • תא קולי משוכלל – במרכזייה מסוג זה ההודעות שנכנסות לתא הקולי של המערכת נשלחות באופן מידי בצורה של הקלטה למייל, תיבת הדואר האלקטרוני של העובדים ולכן אין צורך לבדוק את הטלפון כל הזמן. בנוסף הן קלות לניטור ומעקב.

אין ספק שהתקשורת הבין משרדית בעסק היא אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק. הקשר בין העובדים בחברה, כמו גם היעילות בה ניתן לקבל שיחות פנים מלקוחות ולהוציא שיחות חוץ במהירות וללא תקלות, חשובים ביותר.

בנוסף לכך, ניתן לשדרג כל מרכזיה IP עם פיצ'רים מתקדמים נוספים כמו מערכת ניתוב שיחות ומערכת חכמה האוספת את הדאטא הנקלט במרכזייה, שהרי מדובר במידע דיגיטלי מעובד.

פתרונות תקשורת מתקדמים כמו גם התקנה פשוטה ויעילה של מרכזיות לעסקים נמצאות בתחום התמחותן של חברות בודדות שצברו ניסיון רב לאורך שנים ושולטות בכל החידושים בתחום.

זקוקים למרכזיות חכמות לעסק שלכם? זו ההזדמנות שלכם לשדרג את החברה והמשרד במרכזיה בפרוטוקל אינטרנט מתקדמת, שתהפוך את התקשורת בין העובדים מהירה וקלה, תוך שימוש בפלטפורמות כמו אימייל, תא קולי דיגיטלי, והכל בעלות זולה משמעותית מקו טלפון רגיל, נוחה לשימוש ובעלת גמישות ויעילות בעסק, שיכול תודות לכך להתנהל גם מהבית ולנהל שיחות גלובליות עם מדינות רבות בעלות נמוכה מהרגיל.

התייעצו עם המומחים בתחום ושדרגו גם את העסק שלכם עוד היום!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*