כל מה שחשבתם שאתם יודעים על חתונה…

כל מה שחשבתם שאתם יודעים על חתונה…

נדמה שלעולם לא מפסיקים לכתוב אגדות אורבניות ולהאדיר מיתוסים. אנחנו כאן כדי לשבור ולנפץ אותם אחת ולתמיד. כל מה שחשבתם שאתם יודעים על אירועי החתונה…

מה שיותר יוקר, בהכרח יותר טוב

לא נכון. האם ישנה משוואה כי ככל שהאירוע שלכם יהיה יקר יותר כך הוא יהיה מוצלח יותר? בטח שלא. הדבר היחיד שאתם חייבים להשקיע בו רבות על מנת להתחיל את האירוע ברגל ימין הוא כמובן אולם אירועים במרכז. יש השפעה גדולה מאד לאולם שיארח את האירוע שלכם על הצלחתו, כך שחשוב שתשקיעו בו. האם פיזור כספים על ספקים יקרים שונים יבטיח כי האירוע שלכם יהיה הצלחה? לא בהכרח. גם חתונה בעלות צנועה יכולה להיות סיפור הצלחה גדול.

כיום כל הכלות לובשות שתי שמלות

לא נכון. אכן ישנן כלות שבוחרות ללבוש שתי שמלות באירוע, אך לא מדובר בסטנדרט שצריך להיצמד אליו כדי לעמוד בקצב שהוכתב. אם את חוגגת חתונה קטנה וגם אם את חוגגת עם יותר אורחים, שמלה אחת תספיק לגמרי ועדיין תישארי כלה מדהימה בשמלה נוצצת ומרהיבה.

להתחתן בתחילת השבוע זה לא כל כך מומלץ

לא נכון. לכל זוג יש את הרצונות שלו והימים הנוחים לו ביותר לשבור בהם את הכוס. בחרתם גן אירועים במרכז? תוכלו להתייעץ עם מפיקי האירועים אודות היום המתאים לכם ביותר לחגיגת האירוע שלכם. קחו בחשבון כי חגיגה בתחילת השבוע הינה זולה יותר מאשר חגיגה בסוף השבוע. האם סוף השבוע בהכרח מומלץ יותר? התשובה דינאמית ומשתנה בין זוג לזוג.

חתונה בחורף היא חתונה פחות טובה

לא נכון. אולם אירועים בתל אביב יארח אתכם על הצד הטוב ביותר עם חתונה בתל אביב בכל יום ובכל עונה. אתם אלו שיודעים מה מתאים לכם יותר ואיך נראה חזון האירוע שלכם. ישנם הזוגות שהאווירה הקייצית קוסמת להם יותר, לצד הזוגות שרעמים, ברקים וגשם עבורם מסתמנים כתפאורה המוצלחת ביותר לחגוג אהבה.

לא כדאי לחגוג חתונות קטנות

לא נכון. בדיוק להפך! חתונות הבוטיק מסתמנות כלהיט שמסרב לחלוף, וכך גם גן אירועים בתל אביב מארח בתחומו אירועי בוטיק עם קהל מוזמנים מצומצם יחסית. חתונות אינטימיות מאפשרות לכם לחגוג חתונה במרכז עם קהל האורחים הקרוב ביותר ללבכם, באווירה חמימה המזכירה יותר אירוע קוקטייל ופחות מסיבת חתונה גדולה. גם כאן, ההחלטה היא שלכם היכן לחגוג, באיזה פורמט לחגוג ומתי לחגוג. מזל טוב!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*