כל מה שאתם צריכים לדעת על פריצת דיסק

כל מה שאתם צריכים לדעת על פריצת דיסק

רבים מאתנו סובלים מכאבי גב לאורך החיים, אך כאשר המצב חריג וקיצוני, זה עלול להגיע לכדי פריצת הדיסק בגב. אומנם פריצת דיסק זה עניין מאוד נפוץ, אך זה לא הופך את ההתמודדות עם המצב הזה לקלה או פשוטה יותר. כל מי שחווה את התופעה הזאת יודע לומר שזה עלול לשבש בצורה נוראית את החיים. כל עוד אתם מרגישים טוב ואין לכם בכלל בעיות גב, החיים נראים נפלא. אתם קמים, הולכים וזזים בלי שום בעיה. עם זאת, ברגע שפריצת דיסק מתרחשת, הכול משתנה, ובדרך כלל השינוי הוא מאוד לרעה. מצד שני, כדאי שתדעו: יש היום מה לעשות בנידון ולכן, אם אתם סובלים ואם אתם רוצים לשפר את המצב, אל תוותרו ואל תתייאשו. אומנם זה נכון שלא תמיד קל לבחור את הטיפול הנכון ביותר, ובהחלט גם יכול להיות שטיפול שטוב למישהו אחר לא טוב לאחר, אך הטיפולים קיימים. זה אומר שאם תבדקו ותשקיעו בנושא, בסופו של דבר תמצאו מזור לכאבים שלכם.

פריצת דיסק – מה יש לרפואה המערבית לומר בנושא?

כתוצאה מכך שפריצת דיסק בגב זה לא דבר נדיר אלא הרבה מאוד אנשים סובלים מהתופעה הזאת, ברור מדוע יש גם לא מעט שיטות של טיפולים שונים. בבואנו לראות מה יש לרפואה המערבית להציע למקרים של פריצת דיסק אנחנו רואים שהאופציות שונות ומגוונות:

  • טיפול תרופתי הכולל משככי כאבים מסוגים שונים. עם זאת, כאן הבעיה היא שלאורך הזמן התרופות מאבדות את היעילות שלהן והן גם עלולות לפגוע במערכות הגוף השונות.
  • זריקות כמו וולטרן ועוד. מדובר על טיפול יעיל כמובן אך הוא לא מתקן את המצב.
  • ניתוח שיכול להצליח יותר או פחות, ובכל מקרה עלול להעביר את הלחץ למקום אחר בעמוד השדרה.
  • פיזיותרפיה, שיכולה להיות מאוד יעילה אך לתקופת זמן יחסית מוגבלת.

אתם יכולים, כמובן, לנסות את כל הטיפולים האלה או רק חלק מהם, אך הבעיה היא שכולם טיפולים פאסיביים, מה שאומר שהגוף עצמו לא נדרש להתאמץ כדי לתקן מצב של בלט דיסק או פריצת דיסק.

בואו לנסות יוגה טיפולית

בניגוד לכל הטיפולים המערביים, אפשר גם לנסות את השיטה של יוגה טיפולית. קחו בחשבון שאומנם ייקח יותר זמן עד שתרגישו בשינוי אם תבחרו בשיטת טיפול כזאת, אך מצד שני, בהחלט יכול להיות שהשינוי יחזיק מעמד לאורך הרבה יותר זמן. במסגרת היוגה הטיפולית הגוף נדרש להתאמץ, לשקם את עצמו ולהתמודד עם הכאב ללא כל עזרים חיצוניים. יחד עם זאת, ההתמודדות הזאת היא זו בדיוק שמחזקת אותה, מעלימה את הכאב וגם מונעת ממנו לשוב בעתיד. בחרו לכם סטודיו כמה שיותר מקצועי ליוגה טיפולית ותראו שתרגישו הרבה יותר טוב ממש בקרוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*