כך תארגנו עבורו אירוע בר מצווה מיוחד

כך תארגנו עבורו אירוע בר מצווה מיוחד

הבן מגיע לגיל מצוות? כך תארגנו עבורו אירוע בר מצווה מיוחד האם הבן שלכם עומד לחגוג בקרוב בר מצווה? אם כן, אתם באמת צריכים להתחיל להתכונן, ויפה שעה אחת קודם. השאלה היא איך להצליח לארגן עבור הילד שלכם אירוע בר מצווה שיהיה מיוחד, בעיקר בגלל שישמח מאוד את ילדכם?

כדי להצליח במשימה, הנה כמה טיפים מועילים וחשובים שיעזרו לכם להתכונן לקראת האירוע הגדול, ורשימת אטרקציות שכוללות כמה רעיונות מעניינים, ולא רק קליפ בר מצווה משעשע שכבר אי אפשר לערוך בר מצווה בלעדיו.

בשלב הראשון – ערכו רשימה של המוזמנים שאתם רוצים לארח באירוח שלהם. ככל שתזמינו יותר אורחים, כך האירוע שלכם יהיה יקר יותר, וכלל לא בטוח שהמתנות מהאורחים יצליחו לכסות את העלויות, כפי שבדרך כלל קורה בחתונות.

בחירת המיקום

אפשר לבחור באולם סגור או בחוץ בגן אירועים. ככל שתקדימו להזמין את המקום, כך יהיה לכם יותר זמן לתכנן ולהתכונן. אם המסיבה מיועדת רק לחברי הכיתה של בר המצווה, אפשר לשקול לערוך את האירוע באחד המועדונים שמיועדים לקבוצת גיל זו ומציעים מגוון גדול של חבילות ומחירים.

רוב האולמות מבקשים תשלום מלא מראש או פיקדון – נסו לתת פיקדון קטן ככל האפשר עם המחאה בתאריך קרוב ככול האפשר לתאריך האירוע עצמו. כאשר אתם חותמים על חוזה וודאו שיש סעיף שעוסק בביטול החגיגה בגלל "כוח עליון" עד 24 שעות לפני התאריך המיועד.

בחירת התפריט

התפריט הוא חלק חשוב מאוד מהמסיבה, בעיקר כשהאורחים הם מבוגרים. לכן, אם מדובר באירוע שמתקיים באולם או הקייטרינג מוזמן על ידכם, אל תדלגו על שלב הטעימות והקפידו לוודא שמה שהוגש לכם אכן יוגש גם באירוע עצמו.

לאחר הבחירה בתפריט המזון, מגיע זמן הזמנת המשקאות. אנשים מבוגרים ישמחו למגוון רחב של משקאות, ואם התקציב שלכם מאפשר זאת, הכלל הוא שהאלכוהול הוא שחקן ראשי בשמירה על אורחים עליזים ומאושרים.

הושבת האורחים

יש אירועים שבהם התכנון צריך להיות מוקפד ומדויק ממש כמו אירוע עסקי מקצועי. זה כולל הכנה מדויקת של רשימת האורחים וביצוע תכנית הושבה מסודרת, כך שכול אחד ידע ליד מי הוא יושב.

לרשימת ההושבה יש יתרון גדול כי זה מאפשר לכם לקבל מושג, קרוב לאירוע, כמה מהמוזמנים אכן יגיעו. כך תוכלו להזמין את כמות המנות הנדרשת ולחסוך הרבה כסף. כמובן שיהיה עליכם לוודא מראש מי מהמוזמנים מתכונן להגיע ומי לא.

לרקוד כל הלילה עם ה-DJ

האווירה באירוע שלכם כשהאורחים מגיעים מושפעת מאוד מהמוזיקה שמנגן ה-DJ שלכם. בהמשך המסיבה המוזיקה תשפיע גם על האווירה ברחבת הריקודים. לכן, צריך לבחור ב-DJ ממש טוב שיקבל מראש הנחיות על סוג האורחים שמגיע למסיבה. אגב, אל תושיבו אורחים מבוגרים קרוב לרחבת הריקודים ובטח לא בסמוך לרמקולים…

אטרקציות מיוחדות

אטרקציות מיוחדות מוסיפות לאירוע שמחה ועליזות, והן גם אלה שיהפכו את האירוע שלכם למיוחד. דוגמאות לכמה אטרקציות שכאלה:

עיצוב בלונים: מעצב בלונים יוצר במקום עצמו צורות שונות של בלונים ומחלק אותם לקהל העליז במהלך הריקודים.

צלם מקצועי: הצלם מצלם את האורחים במהלך האירוע בצילומי מגנט, והאורחים יכולים לקחת איתם הביתה את הצילום כתמונה למזכרת מהאירוע.

קיר גרפיטי דיגיטלי: האורחים מצולמים במהלך האירוע והתמונות שלהם מוצגות מידית על גבי מסך רחב. לאחר מכן יכולים האורחים לצבוע ולצייר על גבי התמונות ממש כמו ציור גרפיטי אמתי ברחוב, אבל תוך שימוש בספרי דיגיטלי. בסופו של התהליך הם לוקחים איתם הדפסה איכותית של הציור שיצרו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*