כך נהפוך מתנה ליוקרתית בקלות וכמעט ללא עלות

כך נהפוך מתנה ליוקרתית בקלות וכמעט ללא עלות

מתנות לאנשים הקרובים אלינו הן מחווה שאנו עושים פעמים רבות לאורך השנה – לרובנו יש לפחות כמה קרובי משפחה מספיק קרובים, חברים טובים או עמיתים וכד' אשר את יום ההולדת שלהם אנו זוכרים ומעוניינים לשמח אותם בתאריך זה, כמו גם אנשים נוספים מרכזיים בחיינו דוגמת בן/ת הזוג, הורים, ילדים וכו'. כאשר קונים לכמה אנשים מתנות מדי שנה, פעמים רבות אנו מוצאים עצמנו לא ממש יודעים מה לקנות או איך להפוך את מה שאנחנו רוצים להעניק להם למתנה "ראויה" אשר נראית מושקעת, מתחשבת ויוקרתית. למרבה המזל, באמצעות מעט חשיבה יצירתית והשקעה לא גדולה כלל ניתן להפוך כמעט כל מתנה ליוקרתית, ולכזו שרואים כי הוקדשה בה מחשבה וכוונה רבה. איך עושים זאת?

אריזות יצירתיות, קופסאות תכשיטים יוקרתיות ועוד

למרות שתוכן המתנה הוא כמובן חשוב ביותר, פעמים רבות דווקא האריזה החיצונית של המתנה גורמת להכי הרבה התרגשות ושמחה, כפי שיודע כל מי שנתן פעם מתנה ארוזות יפה ומושקעות לילדים קטנים. לכן, על ידי מציאת אריזות יצירתיות ומתאימות ניתן לשדרג מיד כל מתנה באופן משמעותי.

קופסאות תכשיטים הן דוגמה מצוינת לכך – קופסת תכשיטים היא כידוע קופסה קטנה, מרובעת ויוקרתית, המגיעה לרוב עם סרט קישוט תואם, ומעלה לרוב קונוטציה של תכשיט יקר או מתנה יוקרתית אחרת כלשהי. על ידי מציאת קופסאות תכשיטים מתאימות (הן מבחינת הגודל והן מבחינת הסגנון), ניתן להפוך כמעט כל מתנה קטנה או בינונית ליוקרתית ביותר, ממש כהרף עין. קופסת תכשיטים מתאימה אומנם במיוחד עבור מתנות קטנות יחסית הניתנות לבני הזוג (לכן הן מכונות קופסאות "תכשיטים"…), אך ניתן למצוא כיום שימוש נרחב בקופסאות אלו גם עבור מתנות רבות אחרות מסוגים שונים, אשר אינן מיועדות בהכרח רק עבור בני זוג. בהתאמה, ניתן למצוא כמובן גם מגוון רחב של קופסאות תכשיטים שונות, בגדלים שונים ובמבחר צבעים ועיצובים.

אריזות מושקעות מסוגים שונים שיכולות לשדרג מתנה מכל סוג

קופסת תכשיטים הייתה רק דוגמה אחת, כאשר בפועל ניתן לשדרג כל מתנה, בכל גודל ומכל סוג, כך שתיראה יוקרתית ומושקעת במיוחד, באמצעות אריזות מתאימות.

שקיות אורגנזה ושקיות צלופן, עטיפות נייר בעיצובים שונים, סרטי קישוט בסגנונות שונים ועוד – אלו הם רק כמה מפתרונות האריזה היצירתיים המאפשרים בקלות לשדרג כל מתנה ולהפכה למתנה יוקרתית ומושקעת, גם אם הזמן שהשקעתם עליה לא היה רב במיוחד.

גם עבור מי שרעיון זה מעלה בו סקפטיות מסוימת, לכל מי שיש ניסיון רב עם מתנות יודע כי בסופו של דבר, הנראות והרושם הראשוני שהמתנה מותירה בקרב מי שמקבל אותה (רושם הנוצר כאשר היא עדיין ארוזה), משחק תפקיד משמעותי ברמת השמחה וההנאה שהמתנה מייצרת. לכן שווה להשקיע באריזות צבעוניות ומושקעות, קופסאות תכשיטים, סרטי קישוט ושאר פתרונות קלים, פשוטים, נוחים ובעלי פוטנציאל לשדרוג משמעותי של המתנה.

הכתבה באדיבות יואב אריזות. אריזות בסיטונאות וללקוחות פרטיים.

http://www.yoav-arizot.co.il/

קרדיט לתמונה: graphicstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*