כיצד מתמודדים עם פגיעה מתאונת דרכים?

כיצד מתמודדים עם פגיעה מתאונת דרכים?

כיום לצעירנו אחת הפגיעות הפופולאריות ביותר הן תאונת דרכים, כאשר רבים מוצאים את עצמם נפגעים בתאונות דרכים, בין אם מדובר בתאונה שגרמה להם נזק פיזי, לבין אם בנזק לרכב או אפילו נזק נפשי.

בשל כך חשוב לא לוותר על הזכויות שלכם אשר אמורות לשקם אכם ולסייע לכם לאחר הפגיעה.

אבל כיצד מתמודדים על פגיעה בתאונת דרכים? הנה המדריך המלא מרגע הפגיעה עד לרגע הגשת תביעה:

קבלת טיפול רפואי – אם נפגעתם בתאונת דרכים, אחד הדברים שחשוב לעשות באותו הרגע הוא להזעיק את כוחות ההצלה ולקבל טיפול כמו גם להגיש טיפול לנפגעים במידה ואתם יכולים לעשות זאת. אם רק רכבכם נפגע, חשוב לצלם את הפגיעות ולקחת את כלל פרטי הביטוח מהאדם שהיה מעורב בתאונת הדרכים. בכל מקרה חשוב גם להזעיק למקום את המשטרה במידה ומדובר בתאונה עם נפגעים.

מתן עדות – לאחר שקיבלתם את הטיפול הרפואי הדרוש, חשוב לפנות את המשטרה למתן עדות. במקרה כזה עליהם למסור כמובן את גרסתכם לאירוע וחשוב להיעזר במידה ואתם הפוגעים או שחשודים בגרימת התאומה בשירותים של עורך דין תאונות דרכים בפתח תקווה או בכל מקום בארץ.

קבלת המסמכים – כעת יש לקבל את כלל המסמכים אותם אתם צרכים על מנת להוכיח את הפציעה או הפגיעה שלכם הזמן התאונה. קבלו את כלל הדוחות הצילומים המרשמים וכל מה שיש לכם מבית החולים או מקופת החולים שטיפלה בכם. דעו כי את המסמכים עליכם לקבל בכל מקרה.

התייעצות עם עורך דין – כעת יש להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים בפתח תקווה במידה ואתם נמצאים קרוב לאזור וזאת על מנת שתוכלו להבין כיצד אפשר להתמודד עם הסיטואציה, בין אם אתם הנפגעים או הפוגעים התאונה. במקרים רבים תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה בחינם מערכי דין המתמחים בתביעות נזיקין ולאחר קבלת כלל הפרטים להגיש תביעה או לקבל הגנה במידה ואתם מואשמים בגרימת נזק.

כיצד יסייע לכם עורך דין נזיקין?

עורכי דין העוסק בתאונות דרכים בפתח תקווה או בכל מקום בארץ, הוא איש מקצוע אשר יוכל לייצג אתכם בכל מצב מול בית המשפט, הוא יסייע לכם לתבוע מוסדות או ביטוחים פרטיים, יקנה לכם הגנה במידת הצורך ואף ילווה אתכם בכל התהליך במידה ואתם נפגעים מתאונה כזאת.

בזכות עורן דין תאונות דרכים שהוא גם מומחה התחום הנזיקין ניתן לקבל פיצוי על הנזק שנגרם לכם בעקבות התאונה כמו גם לממש את הזכויות שלכם בצורה טובה יותר. שימו לב כאשר אתם בורחים את עורך הדין כי אתם בוחרים איש מקצוע מומלץ, מנוסה וכזה שנחל הצלחות בכל הנוגע לייצור בתאונות דרכים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*