כיצד לשמור על דשא סינטטי ירוק ואיכותי

כיצד לשמור על דשא סינטטי ירוק ואיכותי

איזה כיף! סוף סוף עברתם לבית שתמיד חלמתם עליו, עם גינה גדולה ומרווחת. אך אבוי, ממש ברגע זה אתם מתחילים להבין את גודל האחריות שנפלה בידיכם. לטפח גינה? למי יש זמן לשתול דשא ופרחים? ובכן, יש פתרון! רכישת דשא סינטטי תפתור לכם את כל הבעיות, ותוך זמן קצר הגינה שלכם תיראה מטופחת, צבעונית ומזמינה במיוחד.

6 טיפים לשמירת על דשא סינטטי

עם זאת, כדאי לדעת שאין מנוס מתחזוקה בסיסית של הדשא. הנה כמה טיפים שילמדו אתכם כיצד לעשות זאת:

  • שאיבה חודשית – כן כן, בדיוק כך. לקחת את שואב האבק ולצאת לשאוב דשא סינטטי נשמע לכם מוזר? ובכן, דעו שמדובר בחובה של ממש, שכן על גבי הדשא מצטברים לכלוכים שונים ואבק. מומלץ לבצע את השאיבה אחת לתקופה בכדי לנקות את הדשא, ואם אפשר גם לגרוף את העלים לפני שניגשים לשאיבה. טיפ קטן; סיבי הדשא הסינטטי עלולים להיהרס במגע עם חום של למעלה מ- 75 מעלות, כך שמומלץ לוודא היטב את דרגת החום של השואב.
  • להימנע מעובש – נתקלתם בעלים רטובים או פירות רקובים על גבי הדשא? אם ברצונכם למנוע הצטברות עובש על גבי הדשא, צאו להרים אותם.
  • שעת טיפוח – מומלץ להבריש את הדשא מידי פעם כנגד כיוון הסיבים, עם מטאטא כביש או מברשת קשה יחסית. אל תנסו לעשות זאת עם מגרפה מברזל מכיוון שזו עלולה לפגוע בסיבים.
  • קוטל עשבים – הרי דשא סינטטי הוא בסך הכל מרבד שבבסיסו תפרים. בין אותם מרווחים שנוצרים בין התפרים או בין המרבד לשטח המרפסת למשל, צומחים עשבים אותם נרצה לעקור ולרסס עם קוטל עשבים. כמובן שיש להשתדל לרסס אך ורק בנקודות בהם צומחים העשבים ולא על גבי הדשא הסינטטי עצמו.
  • בלי אש! – גחלים, בדלי סיגריות וכלי רכב עלולים להרוס לחלוטין את הדשא הסינטטי. אמנם נכון כי דשא סינטטי איכותי יהיה עמיד ברמה מסוימת בפני אש, אך הסיבים עדיין עלולים להיצרב ברמה זו או אחרת. הימנעו משימוש באלו ככל האפשר בקרבת הדשא שלכם.
  • חכם בשמש – דשא אינו איכותי לרוב יתפורר בשמש חזקה מידי. לכן, מומלץ לדאוג להצללה בשטח הדשא או לרכוש דשא איכותי שיחזיק מעמד לאורך שנים רבות גם בקיץ החם ביותר.

חצר אלגנטית ב(כמעט) אפס מאמץ

נו, השד לא כל כך נורא, נכון? דשא סינטטי דורש בסך הכל מעט תשומת לב ועבודת תחזוקה פשוטה מידי תקופה, ובשאר הזמן אתם תוכלו ליהנות מזמן איכות עם המשפחה והחברים בחצר הנפלאה שעיצבתם. מצאתם חברה ממנה תרכשו את הדשא החדש? מעולה! העובדים המקצועיים כבר ידאגו להתקין את המרבד בהתאמה מלאה לשטח, וכמובן לתת לכם הסבר מקיף על דרכי הטיפול והשמירה על הדשא החדש שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*