כח צביקה עושה זאת שוב

כח צביקה עושה זאת שוב

מכבי SCE אשדוד עושה זאת שוב בפעם השלישית בארבעת השבועות האחרונים ומנצחת שוב , הפעם את יריבתה לתחתית גליל גלבוע במשחק לחוץ ומפוזר המאופיין ברובו בחוסר ריכוז, המשחק ברובו נבע מהמון איבודי כדור של 2 הקבוצות שכל כך רצו לנצח, המשחק כפי שנהוג לומר בז׳רגון הספורטיבי הוא משחק על 6 נקודות, והפסד הערב יכל לסבך את אשדוד במיוחד לאור הנצחונות של נהריה והרצליה.

אסקה וקלי היו ספקי הנקודות העיקריים של אשדוד אך על המשחק לקח בעלות אבי בן שימול שאט אט מתבסס כבעל הבית המקומי שהכל חייב לעבור דרכו.

כ-20 איבודי כדור היו לאשדוד ,אך משחק הגנה אגרסיבי וכמה חטיפות בזמנים קריטיים שינו את המגמה ונתנו לאשדוד הזדמנות לנצח ולא להיגרר להפסד שיכל לסבך את האשדודים מאוד.

אי אפשר לא להתייחס לשינוי הניהולי אותו הביא המאמן צביקה שרף שגורף כבר ניצחון שלישי מארבע משחקים קריטיים ומחלץ את אשדוד מהמקום האחרון, אשדוד כבר לא אחרונה וזה הישג מדהים שצביקה שרף יכול לקחת לא מעט לזכותו.

lir4 lir2 lir6 lir8

בשבוע הבא תצא אשדוד לנוקיה כדי לפגוש א הקבוצה שרמסה רק שלשום את הפועל ירושלים בגמר הגביע אותו היא מחזיקה, מכבי ת״א, ריאלית אין מה לבנות על ניצחון אבל זה מה שהכי יפה בכדורסל שהכל אפשרי, ראשית כי זה כבר קרה, ושנית צביקה מאמין אז מי אנחנו שנפקפק?

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*