כחול לבן מפגינים נוכחות.

כחול לבן מפגינים נוכחות.

היום הגיעו ח"כים מהשורה הראשונה של כחול לבן להראות נוכחות באשדוד. בראש ובראשונה שהב"ט והרמטכ"ל לשעבר, חה"כ משה (בוגי) יעלון ולצידו חה״כ אורית פרקש הכהן, המובילה את מטה אשדוד, אליהם הצטרפו ח״כים נוספים בכחול לבן, מיקי לוי, אורנה ברביבאי, אורלי פרומן ומיכל קוטלר-וונש ודוד אסייג ראש מטה השטח בעיר ופעילים נוספים.

תראו לנו עוד מפלגה שהח"כים שלה באים אלינו בכמות כזו מכובדת. ששמה את אשדוד במרכז המפה, וזה עוד אחרי כנס ענק שהתקיים במוצ"ש עם גבי אשכנזי בחוף הקשתות.

חברי המפלגה סיירו ברחובות אשדוד, פגשו תומכים בליווי הסיירת המובחרת של פעילי המפלגה, והצטרפו לפרלמנטים השונים בקניונים, במרכזי הקניות באשדוד ולסיום ביקרו במוסדות חינוך בעיר.
הצימאון לשינוי מורגש וגם התקווה למנהיגות חדשה. אשדוד חשובה מאוד לכחול לבן, ולישראל, והיום הזה הוא רק דוגמא לכך. המפלגה מעבירה מסר לאשדודים – חשוב להגיע להכרעה, הפעם חייבים להתקדם!

אשדוד היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית הן מבחינת הרכבה האנושי והן מבחינת שיגשוגה ומימוש הפוטנציאל של החברה הישראלית. עתידה הטכנולוגי והתעסוקתי של אשדוד הוא עתידה הטכנולוגי של המדינה.

במהלך היום פגשו הח״כים סטודנטים במכללה ע"ש סמי שמעון בעיר, ראו את האמביציה האדירה שלהם ללמוד ולהצליח וכמובן לקדם את אשדוד. ״אנחנו כאן כדי לאפשר לצעירי האזור לפרוח, לרכוש השכלה ומקצוע״ אמרו בכחול לבן אחרי המפגש.

בהמשך היום ביקרו בכירי המפלגה בכפר הילדים בנווה גלים ראו את עבודת הקודש שעושה שם הצוות החינוכי עם ילדים חסרי עורף משפחתי, ואיך הוא משנה את חייהם של הילדים הללו יום יום, ומעניק להם עתיד טוב יותר. ״החזון ואהבה שניתנים להם בידי הצוות המסור, מילאה אותנו בהשראה ותקווה.״ אמרו במפלגה בסוף הסיור. ״זוהי ציונות! וזהו החוזק של החברה הישראלית! בשביל כל אלו נמשיך עד הניצחון, ב 2.3 נביא את השינוי!״

ביום שני, 2.3 כולם יוצאים להצביע כחול-לבן, למען האשדודים הללו ולמענה עתידה של ישראל כולה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*