עלמה זוהר מגיעה לבית אריה קלנג:

עלמה זוהר מגיעה לבית אריה קלנג:

עלמה זֹהר, עם ההגשה הנפלאה, והקול הייחודי שהפך אותה לאחת היוצרות הבולטות בשנים האחרונות, במופע חזק שנכנס ללב.

סדרת המופעים "מוזיקה בקלנג" מביאה אלינו את המופע האקוסטי של הזמרת עלמה זהר המשלב בין חומרים ישנים ומוכרים לבין חומרים חדשים ומגוונים, שיתקיים באווירה אינטימית וחורפית בבית האמנים החדש.

את הפרויקט "מוזיקה בקלנג" המתקיים במסגרת הפעילות של "החברה העירונית לתרבות" מנהל אומנותית המוזיקאי האשדודי שלום תשובה, העומד בראש ההרכב המוזיקלי Chuva, יוצר ועובד מגיל 20 עם אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובחו"ל, ביניהם: מאיר בנאי ז"ל, אלי מאירי ותמנע ברואור.

אלבום הבכורה שלה "דברי" מיצב אותה בחזית היצירה הנשית הישראלית וכאחת הדוברות הבולטות של דורה. בשנים האחרונות, לצד הוצאת אלבומיה "שלושים ושלוש" (2010), "לחם, אהבה" (2014) שהתאפשר בזכות פרויקט ההדסטארט המוצלח, "פלא" לילדים (2015) וסיבוב ההופעות ברחבי הארץ, היא מורגשת גם בפעילותה החברתית וכתיבתה העיתונאית. בימים אלו עובדת על אלבום חדש שיראה אור במהלך 2018.

אחרי אלבום הילדים המצליח "פלא" שהגיע השנה למעמד של אלבום זהב, חוזרת עלמה זהר עם אלבום חדש למבוגרים חמושה בהפקה מוזיקלית של דודו טסה וניר מימון. מתוך האלבום יצאו כבר לרדיו בשנה האחרונה "כחולת עיניים" "דגים" "תפתח" עם גילי יאלו ו"חיים שלי" ," בעצם מדובר בשיר יומולדת 40 שלי, שנולד מתוך השנה המטורפת שעברה עלי", סיפרה עלמה זהר. "כנראה שזה מה שקוראים "משבר אמצע החיים". מין רגע שאת מסתכלת אחורה וקדימה ומבינה שזה עבר כל כך מהר ולא הבנת כלום, וזה עצוב ומצחיק ביחד. ואת מתחרטת על הכול וגם לא מתחרטת על כלום. והזמן שנשאר לך הוא כל כך יקר. וכל מה שאת רוצה לעשות זה מוזיקה ואהבה, כי כל השאר פשוט לא שווה כלום".

עלמה זֹהר, עם ההגשה הנפלאה, והקול הייחודי שהפך אותה לאחת היוצרות הבולטות בשנים האחרונות, במופע אקוסטי חזק ומרגש, המלווה בגיטרה (גלעד לוין) וכלי הקשה (ניצן טרייסטמן סקוזה).

העברית המצוינת של עלמה זהר היא דוגמה מעולה לזמריםיוצרים ואמניםמבצעים אחרים שאין צורך להשחית את השפה כדי לשאת חן. היא הוכחה לכך שעברית תקנית הינה מטבע עובר לסוחר גם בעידן של זלזול והתעללות בלשוננו.

שהקהל לא נחות ומקולקל ויודע להעריך שיר טוב גם ללא שגיאות. יתרה מזו, המעלה הגדולה ביותר של עלמה היא ששפתה הגבוהה יחסית, אינה מליצית, מתנשאת ומרוחקת, אלא קרובה, לבבית, חביבה ובלתי אמצעית. כמוה. חברמנית ופתוחה, בעלת חוש הומור ובטחון עצמי, יודעת את נפש קהלה, כאילו הייתה כל חייה על הבמה ואנחנו תמיד שתינו את דבריה בצמא.

זהר, זמרת ויוצרת ייחודית בנוף הישראלי, מביאה איתה מגוון של השפעות מוזיקליות (רוק, פולק, רגאיי, מוזיקת עולם ועוד). עולם הכתיבה המגוון שלה, משלב בין פשטות של דיבור יומיומי לשירה, בין קודש לחול. עלמה זוהר במופע,

  • יום רביעי 06.12 בשעה 21:00
  • מכירה מוקדמת 70 ₪  |  ביום האירוע 80 ₪
  • בית אריה קלנג, יאיר 2, אשדוד
  • לפרטים ולרכישה: 08-9221883

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*