כולם מגיעים לערב פיצה משפחתית

כולם מגיעים לערב פיצה משפחתית

מחקרים מוכיחים שלארוחות משפחתיות יש יתרונות אינטלקטואליים ותזונתיים לכל מי שיושב סביב השולחן. אבל עם לוחות זמנים עמוסים, לפעמים זה יכול להיות אתגר לכנס יחד את כל בני המשפחה, אלא אם כן מכריזים על ערב פיצה משפחתית.

התחייבות לארוחה משפחתית אינטראקטיבית יומית או לפחות פעמיים בשבוע, שכוללת את האוכל האהוב על כולם, היא שיטה נהדרת להתחבר לבני המשפחה בכל הגילאים, אז הנה כמה טיפים לתכנון ערב מוצלח עם פיצה משפחתית, שמתחיל לפני הישיבה לשולחן, כשכל אחד מוסיף את הטעמים שלו.

מתחילים עם הבצק

בצק של פיצה משפחתית הוא פשוט להכנה, ואם אין לכם זמן להכין את הבצק או שאתם מאמינים שלא תסתדרו עם ההוראות במתכון, תוכלו לקנות בצק מוכן מהסופרמרקט או מהמאפייה. רק ודאו שאתם מפשירים אותו לפני שכולם מגיעים למטבח.

ילדים אוהבים ללוש בצק פיצה, אז אל תהססו לתת להם מערוך, ואם לא אכפת לכם לאכול פיצה משפחתית שאינה משורטטת בעיגול מושלם, אז תנו לילדים להיות יצירתיים. בינינו, למי אכפת איך הפיצה נראית כל עוד הטעם שלה מדהים?

רגע לפני שאתם מכניסים לתנור פיצה משפחתית, בואו נבין משהו

התנור המתאים להכנת פיצה משפחתית מקל על החיים. בעולם מושלם, פיצה אוהבת להיכנס לתנור אבן או טוב יותר – לטאבון, שם היא נאפת באופן שבה ובמהירות, אבל גם אם אתם מכניסים בצק קנוי לתנור הביתי שלכם, תשיגו תוצאה טובה.

אפשר גם לנסות לצלות את הפיצה שלכם על המנגל, אם חם לכם מכדי להכין אותה במטבח. יחד עם זאת, לפני שאתם ממשיכים, רק ודאו קודם שיש לכם את כל הרכיבים שאתם צריכים.

ועכשיו לטעמים

כל אחד מבני המשפחה יכול לבחור את התוספות שהוא אוהב, ומכין מראש את הכמויות למנה שלו. הכינו קערות עם כל התוספות שכולם אוהבים, כך שכולם יוכלו לגשת אליהן, והוסיפו גם רטבים וגבינות שונות.

זוהי שיטה נהדרת לעודד את בני המשפחה לנסות לאכול, וככל שתתמחו בהכנת פיצה משפחתית, תוכלו לנסות להוסיף כמה תוספות מעניינות יותר, כמו דגים קטנים, צלפים וירקות מוקפצים.

פיצות אישיות או גודל משפחתי

החליטו מראש מה כולם מעדיפים: פיצה משפחתית אחת גדולה או כמה פיצות אישיות קטנות. פיצות אישיות הן כיפיות, מכיוון שכולם יכולים להתאים אישית את היצירה שלהם, ולהחליף ביניהם משולשים במהלך הארוחה.

אבל החלק הכי טוב בפיצה משפחתית הוא השאריות

הכינו כמות קצת יותר גדולה של פיצה משפחתית, והכניסו את השאריות למקרר. למחרת כולם יחפשו חתיכות פיצה, אפילו לארוחת הבוקר.

אתם יכולים לארוז לעצמכם ארוחת פיצה למשרד, או שאתם יכולים להכין את הפיצה ביחד בשבת בבוקר, ואז לצאת לפיקניק מהנה.

כולם עוזרים גם בניקיון

אם הכנתם את הפיצה בתנור הביתי שלכם, כדאי אולי להשתמש בתבנית חד פעמית או לצפות את התבנית הגדולה בנייר אפייה, כך שיהיו לכם כמה שפחות כלים.

אבל חלק מההוויה המשפחתית היא לכנס את כולם ביחד גם לפנות את השולחן, לנקות את התנור, ולשטוף כלים. כי פשוט למה לא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*