"כוכב צומח" באביב

"כוכב צומח" באביב

לקראת חג האביב, לאחר תקופת לימודים אינטנסיביים, הועלה במקיף ו' מופע "כוכב צומח", המביא לידי ביטוי כישרונות צעירים בתחום המוזיקלי. התלמידים, מכל שש השכבות, שרו, ניגנו ורקדו על הבמה ב"אמפי" הבית ספרי, והתחרו על המקומות הראשונים. את המופע הנחתה המורה למוסיקה רונית מויאל, והוא כבר מסורת קבועה בתוכניות החברתיות והתרבותיות של בית הספר.

החיפוש אחר כשרונות צעירים והרצון להביא לידי ביטוי את כישוריהם של החבר'ה הצעירים, הוליד לא מעט תוכניות בידור טלוויזיוניות כדוגמת "כוכב נולד", "הכוכב הבא", "the voice" ואפילו תחרויות בין משפחות מוסיקליות. במקיף ו' כבר קבעו כמסורת את תחרות "כוכב צומח" המבשר את בוא האביב – עונת האביב המלבבת ועונת האביב לכישרונות הצעירים.

מצעד ה"כוכבים הצעירים", אשר ימשיכו להצמיח, קרוב לוודאי, את כישוריהם המוזיקליים וללבלב על הבמות גם מחוץ לביה"ס, כללו את המופעים הבאים:

  • שכבות חטיבת הביניים העלו שני קטעים מוזיקליים: השכבה הצעירה ביותר – שכבה ז'- בצעה את "מכתב לאחי" (של עילי בוטנר וקובי אפללו) על ידי התלמידות סיגל רובין, נעמה טרבלסי ויובל בן שבת. ואילו לירז אברג'ל ומאי דויד, שרו את "אם יש גן עדן", של אייל גולן, מילים ולחן מאת דורון מדלי.
  • שכבה ח' העלתה שני קטעים מרשימים: דורין גז שרה את "הללויה", של ליאונרד כהן, ואילו הילה סיסו, שרה את When I was your hero, של ברונו מרס.
  • גם שכבה ט' זכתה לייצוג כפול: מלאני שורש שרה את Because of you של קלי קלארקסון, ו-רועי קקון, שר את סיגפו, של "בית הבובות".
  • החטיבה הגבוהה, יוצגה ע"י יובל מוסא (שכבה י"א), אשר שרה את Bang Bang, של ניקי מינאז', אריאנה גראנדה וג'סי ג'יי, ו-רותם בוקרה, אשר הופיעה בצוותא עם אחותה אוראל (שכבה ז'), בשיר המרגש "תודה", של ישי לוי.
  • אופק אביליה, היוצרת משכבה י', ביצעה שיר מקורי מפרי עטה, "שקוף", אותו הלחינה בכישרון רב והעלתה אותו בהופעת בכורה ב"יום המעשים הטובים", בפני החניכים הסיעודיים, ב"מרכז יום לילך". את השיר ליוו הנגנים: גיא בן סימון ויובל סרור.

ראוי לציין, כי הבנות המוכשרות של בית הספר ליוו את כל השירים בקטעי מחול מודרני וקלאסי, להנאת הצופים, וחידוש מרענן נוסף נרשם בבית הספר כאשר הם בחרו לעשות שימוש בפלאי הטכנולוגיה ולקיים הצבעה באמצעות אתר באינטרנט.  ולהלן הזוכים:

מקום ראשון – יובל מוסא בביצוע השיר Bang Bang.

מקום שני – הילה סיסו בשיר When I was your hero.

את המקום השלישי חלקו במשותף האחיות לבית בוקרה, בביצוע המרשים שלהן לשיר "תודה", ובנות שכבה ז' – לירז אברג'ל ומאי דויד, בשיר "אם יש גן עדן".

המופע הופק והונחה ע"י גב' שילה כהן, רכזת החינוך החברתי, בצוותא עם נציגי מועצת התלמידים, שציינה כי "הביצועים המרעננים של כל 'הכוכבים הצעירים', סימלו יותר מכל את פעמיו של חג האביב הממשמש ובא" והדגישה כי "בתחרות כזאת כולם מנצחים, משום שבעצם הופעתם האיכותית והמשובחת בפני קהל גדול וההנאה שהסבו לצופים הנחילה גם להם סיפוק והצלחה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*