כואב אך מעודד: הפסד ביתי 109-106 למכבי אשדוד מול הפועל חולון

כואב אך מעודד: הפסד ביתי 109-106 למכבי אשדוד מול הפועל חולון

זה ממש לא משנה את מי אהדת הערב ( הצהובים-כחולים מאשדוד או הצהובים-סגולים של חולון). מי שנכח הערב (שבת) בהתמודדות בין הקבוצות באולם "הקריה", לא הצטער ולו על אגורה אחת ששילם על מנת לרכוש כרטיס.

ליגת ווינר-סל קיבלה את אחד המותחנים הגדולים שאפשר לבקש, רק שחבל שבתום 45 דקות של משחק, כולל הארכה, יצאו מכבי אשדוד\באר טוביה עם הפסד כואב במיוחד, 109-106 בסיום.

ההתמודדות הפגישה בין שתי קבוצות שהגיעו עם מומנטומים שונים לגמרי: מצד אחד "הדולפינים" מאשדוד שרשמו שני הפסדי בית רצופים ( מכבי תל אביב ונס ציונה), ובנוסף הגיעו חבולים כשאדם אריאל וג'ראלד לי פצועים, ומנגד, הפועל חולון שפתחה את העונה בטעם מר עם שני הפסדי ליגה, אך התאוששה נהדר בעזרת ארבעה ניצחונות ברציפות.

MOLD1797

תחילת המשחק שידרה את אותו הגל, וחולון שמרה על יתרון דו-ספרתי לאורך כל המחצית הראשונה. הגראד\פורוורד החדש של דן שמיר, גלן רייס ג'וניור, היה פשוט בלתי ניתן לעצירה, כשסיים ערב נדיר עם 43 נקודות ו11 כדורים חוזרים, אך גם לאשדוד יש לא מעט שחקנים להתגאות בהם. אחד כזה הוא דיוויד לורי, שמתחילת העונה ממשיך להוכיח שהוא השחקן מספר אחד של הקבוצה, ובעזרת סק הנרי, נמרוד לוי וקמרון לונג, שמרו את אשדוד קרוב-קרוב בחצי השני.

השיא הגיע שלוש דקות לתום הזמן החוקי, כשלורי בעצמו העניק לצהובים של גרינברג יתרון ראשון במשחק, ולאשדוד נותרה הזדמנות פז לנצח את המשחק.

אלא שדווקא צוות השיפוט, שהיה טוב עד לשניות האחרונות, החליט בהחלטה תמוהה לשרוק לעבירת תוקף של הנרי, לאחר שיצא עם הכדור ב5 השניות האחרונות. פניני היה יכול לנצח את המשחק, אך החטאה שלו סידרה חמש דקות נוספות לדרמה המתחוללת.
גם בהארכה, הקצב נותר צמוד, כשמצד אחד לורי שומר את אשדוד במחשק, אך בצד השני היה זה דווקא הראל דדון הצעיר, שניצל חיסרון של שלושה שחקנים מקבוצתו שיצאו בחמש עבירות, ובנוסף פציעה של תמיר בלאט, כדי לקבוע שלשה מכריעה לטובת הסגולים, ובסיום 109-106 לחולון.

MOLD1671

מהמשחק הערב אפשר לקחת או לצאת שם שתי בשורות, אחת טובה והשנייה קצת פחות.
הבשורה הפחות טובה היא שהקבוצה בצהוב כבר סופרת הפסד בית שלישי ברציפות וחמישי סך הכל משבעה משחקים. אך מה שיכול להיות מעודד מאוד עבור כל אוהד הקבוצה, הוא האופי אותו הראו השחקנים לאורך המשחק כולו, ובעיקר שיש עם מי לצאת למלחמה.
עד שבוע הבא, יאללה אשדודיה!

מכבי אשדוד/באר טוביה: לאורי 30 (12-17 מהשדה, 6-11 מהקו, 12 ריבאונדים), הנרי 16 (7-19 מהשדה, 8 אסיסטים), לוי (3-4 לשלוש, 8 ריבאונדים), ווריק (1-5 לשלוש) ולונג (10 אסיסטים, 5 חטיפות) 15 כ"א, ווטסון 9, צ'וברביץ' 6 (1-7 מהשדה, 4-8 מהקו, 7 ריבאונדים). כן שותף: הוניג.

הפועל "יונט" חולון: רייס ג'וניור 43 (14-20 לשתיים, 3-8 לשלוש, 6-9 מהקו, 11 ריבאונדים, 6 איבודים), פניני 23 (5-8 לשלוש, 5 אסיסטים), אלכסנדר 18 (7-10 מהשדה), תומאס 11, בלאט 4 (1-5 מהשדה, 9 אסיסטים), דדון וקולמן 3 כ"א, וולדן 2 (4 אסיסטים).

צילום: לירון מולדובן
באדיבות: מנהלת הליגה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*