האם כדור השלג ייעצר דווקא מול מכבי תל אביב? התשובות, מחר ב-16:00

האם כדור השלג ייעצר דווקא מול מכבי תל אביב? התשובות, מחר ב-16:00

שני הפסדי הליגה האחרונים להפועל עכו ולהפועל רעננה, סיבכו במאוד את מועדון ספורט אשדוד. הקבוצה של עמיר תורג'מן אמנם נמצאת במקום הלפני אחרון בליגת העל, אך גם זה רק בשל הורדת הנקודות שחטפה עכו השבוע.

מחר (שבת,16:00) תצא אשדוד למשחק חוץ מהקשים בליגה, כשתתארח בנתניה אצל מכבי תל אביב.
האדומים-צהובים שניצחו פעם אחת בלבד העונה, יגיעו למשחק ללא הבלם הבולגרי, ויקטור גאנב, כשגם הבלם השני הבכיר בסגל, ניר ברדע, לא כשיר לחלוטין.

למען האמת, ספק אם יש מישהו מהאופטימיסטיים באשדוד שמאמין שהקבוצה יכולה לאגור מחר יותר מנקודה אחת, בטח שממול עומדים שחקני התקפה כמו אלירן עטר, דור מיכה ו-וידאר קיארטנסון.

אם באשדוד המומנטום השלילי נמשך, הרי שבצד הצהוב של תל אביב, הקבוצה של ג'ורדי קרויף, סופרת 7 נקודות משלושת המחזורים האחרונים, כשבאמצע השבוע אף העפילה לגמר גביע הטוטו, לאחר ניצון 2-0 על קריית שמונה.

עמיר תוג'מן אמר לקראת המשחק מחר: "זה אחד ממשחקי החוץ הכי קשים בארץ זה בטוח. אבל במצבנו אנחנו לא יכולים להקל ראש או למצמץ, ונעשה בכל משחק את המקסימום מבחינתנו, שזה להביא נקודות גם במשחק הזה. עברתי כל כך הרבה דברים והכל יכול להיות. מבחינה תקציבית מכבי תא קבוצה מצוינת ועם שחקנים ברמה אישית טובה. אנחנו מאמינים בהתקדמות ובתהליך ואני בטוח שנהיה קבוצה תחרותית".

הרכב משוער: ג'ראפי, בן זקן, ברוסיץ', בן אל אדרי, סולומון, מונד, בקל, קינדה, יעקובוביץ', אלקה ומאוריסיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*