כבוד! סיירת סבא-בא בכנסת ישראל

כבוד! סיירת סבא-בא בכנסת ישראל

במעמד מרגש בכנסת ישראל, קיבלה סיירת "סבא- בא" הוקרה אודות פעילותה החשובה בעיר אשדוד מידי השרה לשוויון חברתי הגב' גילה גמליאל וח"כ איילת נחמיאס ורבין שהובילה את יום המשפחה הישראלית בכנסת.

סיירת "סבא- בא" הינה סיירת שהוקמה ברשות בשיתוף 'עיר ללא אלימות' ועיריית אשדוד. הסיירת פועלת מזה השנה השלישית ומורכבת כולה מאזרחים ותיקים הפועלים בהתנדבות בסמוך לסניפי הדואר והבנקים ברובעי העיר אשדוד, בתאריכי חלוקת קצבאות הזקנה של הביטוח הלאומי. מטרת הסיירת הינה להגביר את תחושת הביטחון בקרב כלל האוכלוסייה בדגש על אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בפרט, תוך שיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון והאכיפה העירוניים, את הסיירת מלווה ומתדרכת הגב' שלומית אברהם מש"קית רובע ב'.

הסיירת, מחברת את האוכלוסייה הוותיקה לשירותים עירוניים ייעודיים ובכך יוצרת מעגל עשייה לקבוצת המתנדבים בסיירת. שי נקש, רכז הסיירת קיבל את תעודת ההוקרה מחברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין והשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, יחד עם מתנדבי הסיירת. המתנדבים סיפרו: "כיף לראות את ההערכה וההוקרה לפעילות שלנו בשטח, תודה לסימונה ולשי על המעמד המרגש"  שי נקש רכז הסיירת סיפר, "אני גאה להיות חלק ממשפחה מדהימה ואיכותית של תושבי העיר הוותיקים שבעצם פעילותם ההתנדבותית מבטאים לקיחת אחריות ושליחות לטובת הקהילה".

ברכות למתנדבי הסיירת והמשך עשייה ברוכה ובריאות איתנה.

בתמונה: השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל וח"כ איילת נחמיאס ורבין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*