כבוד הנשיא ריבלין שומע? מועדון ספורט אשדוד בשמינית גמר הגביע

כבוד הנשיא ריבלין שומע? מועדון ספורט אשדוד בשמינית גמר הגביע

לראשונה העונה, מ.ס אשדוד מחברת שני ניצחונות ברציפות. לאחר הניצחון המרשים בקריית שמונה ביום ראשון, בו חזרו מפיגור בדקות הסיום, הערב (חמישי) קיבלנו שיחזור מדוייק, כשהאדומים-צהובים של עמיר תורג'מן, עצו מהפך נוסף, הפעם בההתמודדות מול השכנה מאשקלון, במשחק החוץ במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

מ.ס אשדוד שקיבלה בחזרה את הקשר המצויין, גדי קינדה, שחזר מהשעיה, חסרה את הבלם הבולגרי ויקטור גנב, ובאה על כך לידי ביטוי, כשעודד גביש הבלם, העלה את אשקלון ליתרון במחצית הראשונה, כשהגיע ראשון לכדור קרן של שון מלכה.

כמו שציינו, בדומה למשחק מול קריית שמונה, גם הפעל חיכו באשדוד עד דקות הסיום כדי להביא אותנו לדרמה. בנצי מושל, שהשווה מול קריית שמונה בדקה ה88, כבש שוב באותה דקה, כשבעיטה של דין דוד פגעה בו וחדרה פנימה.

שתי הקבוצות יצאו להארכה של חצי שעה נוספת, בה מאוריסיו קורדיירו הברזילאי, שכבש את שער הניצחון מול קריית שמונה, כבש צמד, בחלק השני של הארכה, והעלה בכך את קבוצתו לשמינית גמר גביע המדינה בפעם השנייה ברציפות. הניצחון המרשים של אשדוד מתעצם, נוכח העובדה שאשדוד שיחקה בעשרה שחקנים בדקה ה90, לאחר שיצחק אספה הצעיר הורחק.

ביום שני הבא, חניכיו של תורג'מן יחזרו ללחם והחמאה שלהם, ליגת העל, כשיארחו את בני סכנין למשחק תחתית מעניין. האם אשדוד תחבר ניצחון שלישי ברציפות? ימים יגידו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*