יתרונות המטבח בחורף

יתרונות המטבח בחורף

מאת : אינג' יעקב כהן.

חשבתם שזמן השיפוצים והקניות הוא בקיץ? דווקא החורף העומד בפתח הוא תקופה מצוינת לשפץ את המטבח או להשקיע במטבחי חוץ. הסיבות בפנים…

כבר הספקנו לטעום את טעמו של היורה. הגשמים העזים שהגיעו אלינו בשבוע שעבר, רמזו לנו סופית שלמרות החום הרב ששרר השנה אפילו בסוף ספטמבר ותחילת חודש אוקטובר, החורף כבר כאן , ממש מעבר לפינה. מעבר לעובדה שבאופן רשמי הסתיו החל ב21.9 , גם הגשמים שקצת לא היו ברורים על רקע החום של הימים שלפניהם הודיעו לכולנו שהנה החורף כבר כאן.

חשיבות המטבח בחורף גדולה במיוחד. נכון, אמנם זוהי לא תקופת החגים שבה המטבח היה הכוכב הגדול כאשר מנות רבות יצאו מנו להשביע את בני המשפחה ופעמים רבות גם את האורחים, אך יחד עם זאת כמות הארוחות מחוץ לבית, למי שיש מרפסת וחצר מצטמצמת , ומוקד המפגש הופך להיות המטבח. ישנם שני יתרונות גדולים בתקופת החורף שכדאי לנצלם בהקשר של המטבח: הראשון הוא נושא השיפוץ, והשני הוא מטבחי החוץ.

ככלל התקופה העמוסה ביותר בתחום השיפוצים היא תקופת הקיץ, עקב כך המחירים עולים באותה תקופה. אם המטבח שלכם זקוק לשיפוץ קטן או גדול, אתם מעוניינים לשנות משהו, להוסיף ארון או כל רהיט אחר למטבח, עונת החורף היא בהכרח העונה הזולה והטובה יותר. איש המקצוע יהיה עמוס פחות, יקדיש יותר תשומת לב לעבודה ויחד עם זאת תיהנו ממחיר זול בכ – 20 אחוזים בהשוואה לעונת השיא של הקיץ.

היתרון השני הוא נושא מטבחי החוץ. רבים מאלו שמזמינים מטבחי חוץ , יעשו זאת לקראת תקופת הקיץ. אנחנו כמובן חושבים באביב על הערבים המשפחתיים בחוץ, מדמיינים את ה "על האש", עם חברים או ארוחות כאלו ואחרות במזג אוויר נוח ולכן נוטים להזמין או לחדש את מטבחי החוץ באותה תקופה. אלא שלמעשה גם מהטעם של המחיר הזול יותר,  שווה להזמין דווקא בחורף. עם תחילת החורף חלה ירידה במחיר מטבחי החוץ מה שהופך את הקניה למשתלמת ביותר. יחד עם זאת רבים ממטבחי החוץ מורכבים מחומר חזק כמו נירוסטה שבהחלט עמיד לפגעי מזג האוויר. ישיבה בימי שמש בחורף- שמופיעים לא אחת- היא חוויה נעימה ומהנה.

יתרון נוסף הוא היכולת להשיג יותר בתמורה לכסף שלכם. בתקופת החורף  בהחלט ניתן לקבל בונוסים כאלו ואחרים על הזמנת מטבח חוץ בעונת החורף.

אז חשבו מחוץ לקופסה, מעוניינים לשפץ את המטבח? מעוניינים במטבח חוץ ? תחשבו חורף.

הכותב הוא מנהל תחום העיצוב בחברת "גפן מטבחים" רחוב האופה 6 אזור התעשייה הדרומי אשקלון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*