יצא לשיט ונקנס

יצא לשיט ונקנס

פארק אשדוד ים הפך מאז פתיחתו לאטרקציה תיירותית ולאחד מכרטיסי הביקור של אשדוד. בחול המועד סוכות הוא הפך למוקד משיכה אליו נהרו עשרות אלפי מבקרים בכל ימי החג. גולת הכותרת היתה כמובן הפסטיבל לכל המשפחה שהתקיים במתחם. השבוע, לאחר סיום החגיגות, שני בחורים צעירים (אחד קטין ואחד בגיר) הרשו לעצמם קצת יותר מדי והשתמשו בסירות הפדאלים ללא אישור. הקטין ננזף בנוכחות אביו ואילו הבגיר התכבד בדוח ובקנס על סך 475 ₪. לא משתלם!

אלפי מבקרים התארחו בפארק אשדוד-ים בימי חול המועד סוכות. הם ודאי נהנו ממרחבי הדשא המטופחים, ממתקני השעשועים וגן הפסלים, מהמזרקה המזמרת ומסתם ישיבה על אחד הספסלים ולהנות מהנוף המדהים והבריזה הנהדרת. שיא ההנאה היתה כמובן בפסטיבל הססגוני שהתקיים במתחם ומשך אליו המוני משפחות. מבין המבקרים היו גם כאלה שדאגו להודות למארגנים על האירועים המשמחים, אך ללא ספק כולם נהנו ובפיהם נותר טעם של עוד וציפייה לביקור הבא. 

אך לא לכולם נותר טעם טוב בפה, כי לאור האירועים החגיגיים הללו היו כאלה שהתלהבו יתר על המידה ובחרו לבלות בפארק בצורה מסוכנת ולא אחראית. זה התחיל בקבוצת מבקרים שהגיעה אתמול לפארק וכללה צעירים רבים אשר נהנו לבלות במתחם. שני צעירים החליטו לפרוש מהקבוצה ולחצות את תחום המותר. השניים הגיעו לאגם, דילגו מעל הגשר וקפצו אל אחת מסירות הפדאלים. 

"שני בחורים צעירים, אחד בגיר והשני קטין, החליטו שאם מותר להיכנס לפארק ולטייל בו באופן חופשי, אז מותר להם גם לחצות את גבולות המותר ולהשתמש בסירות הפדאלים ללא אישור" אומר לנו בלא מעט אכזבה מר אבי ביטון – ראש מינהלת הפארק, ומתאר את השתלשלות האירועים במפגש שהיה לו עם קבוצת הצעירים ששאלו אותו אם מותר להשתמש בסירות הללו והוא הבהיר להם שלא.    

"אלא שבשעה 15:00, בסיור שערכתי בפארק זיהיתי ממרום גבעת הפסלים שני צעירים שבחרו לעלות לסירות" הוא אומר ומציין כי באותו רגע "הזעקתי את אנשי השיטור המשולב שהגיעו מיד למקום, תיעדו את המעשה ועצרו את השניים".

כיוון שאחד הנערים היה קטין, אביו הוזמן למקום והמפגש עם הנער היה די מביך לאב ולילד. הנער ננזף בנוכחות אביו והוזהר שלא לעשות זאת שנית, ואילו הבחור השני נתכבד בדו"ח ויצטרך למהר ולשלם את הקנס בסך 475 ₪!

במינהלת הפארק מזכירים כי המתחם נבנה עבור התושבים וציבור המבקרים, והם שמחים לראות אלפי מבקרים הפוקדים בכל יום את הפארק ונהנים. אך חובה להזכיר כי השמירה על הרכוש הציבורי היא מחויבות אישית של כל אדם ובמיוחד אם מדובר בפעילות מסוכנת שהעובר עליה אמור לשאת באחריות על מעשיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*