יצאת צדיק בבית ספר שחר!

יצאת צדיק בבית ספר שחר!

נושא החרמות והשיימינג בוער מאוד בתקופה האחרונה, ילדים רבים בארץ ובעולם נפגעים מכך ובמקרים חמורים יותר הם אינם יכולים לשאת את ההרגשה הנוראית הזו ומגיעים למצב שהם פוגעים בעצמם.

לאור המצב עמיחי חדד רכז המוגנות בבית ספר שחר יחד עם הצוות החינוכי מקיימים בימים אלו פרויקט מיוחד בתוך בית הספר: "יצאת צדיק" בפרויקט זה הצוות החינוכי יתעד מעשים טובים מיוחדים של תלמידים כלפי החברים שלהם במהלך ופעם בחודש יבחר התלמיד עם המעשה המיוחד ביותר וצוות בית הספר יגיע בהפתעה לביתו של התלמיד יחד עם רכז המוגנות להעניק לו גביע, חולצה, תעודה וסטיקרים לרכב.

הפעם נבחרו 2 תלמידים: רן שמש ויונתן דנן , שני התלמידים לקחו על עצמם להוות חברה לילד מכיתה א', ששיחק לבד בהפסקות ולהעצים אותו ובנוסף הקדישו בשבילו את הפסקות 12 שלהם ,שיחקו איתו ושיתפו אותו בקיוסק הערכים הבית ספרי בחלוקה של פרסים לתלמידים מצטיינים.

תודה מיוחדת  לעומד בראש הפרוייקט עמיחי חדד רכז המוגנות שדואג לסביבה בית ספרית נעימה,ערכית וחברתית. תודה לרמי רחמים כהן מנהל ביה"ס, תודה לעוזרים ולמסייעים בפרויקט: שרון אביטבול –הסגנית בית הספר, שני אוחנה – רכזת חינוך חברתי, יועצת ביה"ס- אירית ביטון, לרותם מגידי- מנהל תכנית מוגנות חברתית, למשפחת שמש על האירוח ולחושן קדוש על הצילום.

פרויקט זה הינו חלק מתכנית מוגנות חברתית הפועלת ב10 בתי ספר בעיר תחת הרשות העירונית "מהו"ת" ומינהל החינוך בעיריית אשדוד. סימונה מורלי מנכ"לית הרשות בירכה על פעילות המוגנות בבית הספר ועל הפרויקט הייחודי המעצים והחשוב!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*