יעקב סבן – "…השוק חייב להוריד את המחירים, העסקים נחנקים"

יעקב סבן – "…השוק חייב להוריד את המחירים, העסקים נחנקים"

יעקב סבן איש כלי העבודה הגדול בישראל, שפתח לא מזמן סניף חדש בצומת סגולה בפתח תקווה, מתגאה בכך שהוא מוכר את המוצרים הזולים ביותר בישראל, ללא מתחרים כלל. לדבריו המחירים בענף חומרי הבניין הם גבוהים מדי וצריכים לרדת משמעותית."

"..אני מקווה להיות הרמי לוי של ענף חומרי הבנייה מסביר סבן. אני סבור שהעסקים הקטנים שהם האחוז המכריע של השוק הזה לא מצליחים לעמוד במחירים הגבוהים ונאלצים לסגור את העסק". הקבלנים הגדולים, אלו שבונים את הבניינים לא קונים חומרים. מי שקונה את החומרים אלו הספקים הקטנים של אותו קבלן, שמרוויחים מעט ואין להם כמעט מרווח תמרון עבור השירותים והמוצרים שלהם".

יעקב סבן מסביר: הבן אדם שעובד עם השותף שלו בתיקונים ושיפוצים ונעזר בפועלים זרים, לא מרוויח הרבה כסף. הוא עובד מאוד קשה ופיזית. מסיים את יום העבודה שלו כולו מלוכלך ומלא זיעה, אבל שבע רצון מכך שהיה לו יום עבודה מלא סיפוק ועשייה. האנשים האלו הם שבאים לסניפי יעקב סבן והמתחרים כדי לקנות ציוד וסחורה. אלו הם הפנים של הענף.

הציבור הרחב רואה את הקבלנים הגדולים דוגמת גינדי ומתרשם ממכוניות הפארק שלהם וחושב שזה העיקר. אלו לא פני הענף בכלל, פני הענף הם הרבה עסקים זעירים שנוסעים עם רכבים ישנים מאוד, עובדים מצאת החמה ועד צאת הנשמה ונמצאים במצב שלוקח אחד נוטש יכול לעלות להם בכל העסק שלהם.

אני רואה אותם אצלנו בסניפים, הם מגיעים לקנות חומרי בניין, ומשווים את המחירים במשך דקות ארוכות ומבינים שכל קנייה לא נכונה יכולה לעלות להם ביום עבודה שהם עובדים ללא עוזרים. האנשים האלו לא יכולים לעמוד במחירים הגבוהים, אין להם את הפריבלגיה לשלם קצת יותר ולכן ענף חומרי הבנייה צריך לבוא לקראתם ולעזור להם לשרוד. אני מביא את המוצרים הכי זולים שקיימים במדינה ותמיד רוצה להביא עוד יותקר זולים, כי האנשים האלו עומדים לי מול העיניים.

here

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*