יסתדרו בלי ג'קי? מ.ס אשדוד בחצי גמר גביע הטוטו

יסתדרו בלי ג'קי? מ.ס אשדוד בחצי גמר גביע הטוטו

שמחה מהולה בעצב באצטדיון היא', כך היה ניתן להגדיר את סיום המשחק הערב(רביעי) שבו סיימה בתיקו 0-0 מ.ס אשדוד עם קבוצת בני יהודה, ועלתה לשלב חצי גמר גביע הטוטו. השמחה כמובן ברורה, הקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי השיגה את מבוקשה, ועלתה לחצי הגמר אחרי שהיא עוברת במפגש כפול את הכתומים מהשכונה.

העצב נבע מרגע שריקת הסיום. ג'קי בן זקן שייכנס מחר לכלא, הגיע להפרד בפעם האחרונה משחקני הסגל אותו כל כך טיפח עם השנים, ובכלל גם מהצוות המקצועי אותו הוא מאוד מעריך. לא ברור איך תסתדר מועדון ספורט אשדוד בשנה וחצי הקרובה. אך מה שבטוח זה שיהיה לה לא קל גם בשל העובדה שבן זקן היה מעין אבא רוחני עבור כל אנשי הצוות וכל מי שהמועדון הדרומי נוגע ללבו.

רוני אוואט התייחס בסיום לרגע בו אשדוד תאלץ להסתדר בלי ג'קי בן זקן שהגיע להפרד מן הקבוצה, ואמר " הדמעות עמדו לנו בעיניים. התחושות לא פשוטות והיה לנו יום לא קל בכלל. רצינו מאוד לתת לג'קי את ה"מתנה" כמה שזה נשמע. זה שג'קי בא לפה רק מראה עד כמה הוא אוהב את הקבוצה הזאת, וכמה המועדון חשוב לו.
אנחנו לקראת תקופה שאנחנו לא יודעים מה צפוי לנו, אבל אנחנו מועדון חזק ונשתדל לגרום לו כמה שיותר שמחה בלב".

בנוגע למשחק עצמו הוסיף המאמן האשדודי" קודם כל אני שמח ששוב לא ספגנו. שמח שהמשכנו את רצף אי-ההפסדים, שמח שהצבנו לנו מטרה של הגעה לחצי הגמר, ומילאנו אותה".

מבחינה מקצועית, הקבוצה מעיר הנמל ממשיכה כאמור את היכולת הטובה כך ניתן לקרוא לה מהמשחקים האחרונים. אשדוד שעלתה לחצי גמר גביע הטוטו, תפגוש בחצי הגמר את קרית שמונה שעברה את מכבי תל אביב.

אך גם רוני אוואט יודע שהמשימה הבאה שלו, היא המשחק בשבת הקרובה מול האלופה ומוליכת הטבלה, הפועל באר שבע שלא מפסיקה להרשים ולתת הצגות. כל שחקני ההרכב שקיבלו את המנוחה היום צפויים לחזור להרכב בשבת ולהיות כשירים. כולל דן ביטון שיפגוש את האקסית בפעם הראשונה מאז הושאל לאשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*