ייצור חולצות בסין במפעלי טקסטיל איכותיים ואמינים

ייצור חולצות בסין במפעלי טקסטיל איכותיים ואמינים

כאשר אתם רוכשים חולצה חדשה באחת מרשתות האופנה המועדפות עליכם, לבטח אתם שואלים למה צריך לשלם עשרות או מאות שקלים לפריט כאשר ידוע כי עלויות הייצור בסין זולות, והחולצה עולה ליצרן 10-15 ₪ בלבד. למעשה, הפרשי המחירים העצומים בין מחיר החולצות בסין לבין העלות שלהן בחנויות הבגדים בישראל הוא נושא מקומם, לכן אין זה פלא כי עוד ועוד ישראלים רוכשים חולצות באתרי המכירות כדי לחסוך עלויות וליהנות גם מחוויית קניות מתקדמת יותר.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי למרות שעלויות הייצור בסין הן נמוכות, כדי לייצר חולצות צריך מעצב מוכשר, ידע בבדים וסוגי תפרים, ויש לאתר מפעלי ייצור אמינים אתם אפשר לעבוד לאורך זמן. לכן, אם החלטתם להפוך ליבואני חולצות ואתם מחפשים מפעלי ייצור בגדים בסין, כדאי לכם לפנות לחברה מקצועית המתמחה באיתור מפעלי ייצור וספקים אמינים בסין. החברה מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר איתור ספקים, תיאום נסיעות ופגישות עם יצרנים ומשווקים בסין, עמילות מכס, משלוח ימי או אווירי, ניהול מו"מ מול היצרן הסיני כדי לשפר תנאים ולהוזיל עלויות, ומגוון שירותים נוספים.

גם מותגי האופנה המובילים מייצרים את הבגדים בסין

בגלל עלויות הייצור הנמוכות בסין ובמדינות נוספות במזרח החוק, בעשורים האחרונים החלו רוב מותגי האופנה בארץ ובעולם להעביר את מפעלי הייצור לסין, לווייטנאם, לבנגלדש ולמדינות נוספות. גם מותגי האופנה הישראלים העתיקו את המפעלים לסין או חתמו על הסכמי ייצור עם יצרנים מקומיים בסין. מעבר למותגים המייצרים כמויות גדולות בסין, לא מעט יזמים מקומיים מייבאים חולצות ממפעלי הייצור השונים במדינה הקומוניסטית לשעבר.

סין מתמחה בייצור מוצרי טקסטיל כמו חולצות, מכנסיים, מגבות, תיקים, מצעים והלבשה תחתונה. אפשר לרכוש חולצות המיוצרות בסין במחיר זול ואטרקטיבי של שקלים ספורים, עם או ללא הדפסים. עלויות הייצור של חולצות בסין נמוכות במיוחד בגלל השכר היומי הזעום לפועלים ולתופרות, מחירי הבדים, מחיר החשמל והמים וכדומה. כך, אפשר לייצר חולצת טריקו בעלות של שקלים ספורים ולמכור אותה בישראל במחיר גבוה וליהנות מרווח של מאות אחוזים.

כדאי לדעת כי לא רק יזמים בתחום האופנה מייצרים חולצות בסין, יש דרישה גבוהה לחולצות איכותיות גם עבור חברות פרסום וחברות המתמחות בשיווק מוצרי קידום מכירות ומתנות לארגונים ולעסקים.

ייצור ויבוא חולצות מסין בעזרת חברה ישראלית מקצועית

יבואנים רבים ניסו לייבא לבד חולצות ופריטי אופנה נוספים מסין ולרוב הם גילו כי מדובר במשימה מתישה, בעיקר בגלל מורכבות היבוא ותקנות המכס. כדי להימנע מהפסדים ומחולצות באיכות ירודה, מומלץ להיעזר בצוות המקצועי של חברה המתמחה בייצור ויבוא מסין. החברה מאתרת מפעלי ייצור בסין ויצרנים מומלצים ואמינים, מארגנת ביקור ליבואן, מסייעת ללקוח לנהל מו"מ עם היצרן בעזרת צוות מקומי, מפקחת על שלבי הייצור ודואגת לשילוח, למכס ולהובלה היבשתית לבית הלקוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*