ייעוץ משכנתאות באשדוד

ייעוץ משכנתאות באשדוד

משכנתא היא ההלוואה הגדולה והמשמעותית ביותר אותה אדם לוקח בחייו וכחלק מכך, יש לה השפעה לא קטנה על העתיד הכלכלי שלו ושל משפחתו.
"חברת משכנתא 365 – משכנתא בראש שקט", מעניקה ייעוץ משכנתאות באשדוד, מקצועי, מקיף וחשוב מכל, אובייקטיבי.
המטרה המרכזית של חברת משכנתא 365 הוא לסלול את הדרך עבור כל אחד מלקוחותיה אל עבר משכנתא משתלמת ומותאמת אישית, כזאת שתבטיח ללקוחותיה שקט בהווה ובעתיד.

מדוע כדאי להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתא?

מי שעדיין לא מכיר את עולם המשכנתאות, אולי לא מבין לעומק את חשיבות השירות של יועץ משכנתאות אובייקטיבי, אשר רואה לנגד עיניו אך ורק את הצרכים והאינטרסים של לקוחותיו ולהתלבט אם להיעזר בשירותיו.
חשוב שכל מי שנמנה על אותם ה"מתלבטים" יכיר תחילה את היתרונות השונים הטמונים בייעוץ משכנתאות:

  • חסכון בעלות המשכנתא – יועץ משכנתא מנוסה ומקצועי, יחזיק בידע אשר יאפשר לו לאתר את המשכנתא הטומנת בחובה את הריביות הנמוכות ביותר – במצטבר מדובר בחיסכון של סכומי כסף גבוהים במיוחד.
  • קיצור תהליכים – הדרך לקבלת הלוואת המשכנתא, היא דרך חתחתים, הדורשת התנהלות מול גורמים שונים, מילוי טפסים, קביעת פגישות וביצוע של פעולות נוספות אורכות זמן רב. פנייה ליועץ משכנתאות תקצר בצורה משמעותית את הדרך ותחסוך הרבה זמן.
  • קבלת החלטות מושכלות – ההחלטה לגבי גובה המשכנתא ולגבי תקופת ההחזר, אמורה להתבסס על שיקולים רבים. כאשר, מי שבוחר לקחת משכנתא באופן עצמאי, יכול לדלג על חלק מאותם השיקולים המשפיעים.
  • כתובת שניתן לשוב אליה – הלוואת המשכנתא עתידה ללוות את חיינו למשך שנים רבות ואף אחד לא יכול לחזות במדויק מה צופן העתיד. יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה, יכול להוות ככתובת למקרים בהם יעלה הצורך לבצע שינויים בהלוואה באמצעות "מחזור משכנתא" או "משכנתא הפוכה".

סוללים לכם את הדרך למשכנתא משתלמת

מיום הקמתה ועד לימנו אנו, חברת משכנתא 365 – ייעוץ משכנתאות באשדוד, לא נחה על שמריה ופועלת על מנת לפתח קשרים עם כל הבנקים והגופים הרלוונטיים אשר קשורים במישרין או בעקיפין בהלוואת המשכנתא.
יועצי המשכנתאות של החברה, הם לא רק אנשי מקצוע בעלי הכשרה וניסיון בתחום, הם גם בעלי תודעת שירות גבוהה, הם קשובים לכל לקוח, הם יודעים לשאול את השאלות הנכונות ובהתבסס על התשובות, הם יוצרים עבורו את תמהיל המשכנתא האופטימלי.
בסופו של דבר, המטרה המשותפת לכל מי שעומד לפני לקיחת משכנתא, תהיה לחסוך ככל שניתן והיכן שניתן. מהסיבה הזאת, חברת "משכנתא 365" פועלת על מנת להחזיק ברשותה את הידע המקיף ביותר והכלים המקצועיים ביותר, באמצעותם היא תוכל להמשיך ולאפשר ללקוחותיה ליהנות מחסכון משמעותי בעלויות המשכנתא, חיסכון אשר מורגש גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

מחפשים אחר יועץ משכנתאות באשדוד? צרו קשר כבר היום עם "משכנתא 365 – משכנתא בראש שקט".

צילום: pixabay

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*