יחיאל לסרי מרגיע בפייסבוק

יחיאל לסרי מרגיע בפייסבוק

ראש עיריית אשדוד יצא בפוסט הרגעה בדף הפייסבוק הפרטי וזאת בעקבות תחושת חוסר הביטחון הנלווית אוטומטית בימים של מתיחות בטחונית, במיוחד לאור המקרה המצער בו נרצחו חמישה תושבים ישראלים שכל פשעם היה להתפלל בבית הכנסת.

הפוסט מתייחס לתעסוקת פועלים ערביים מהשטחים בבתי הספר ובמוסדות הציבור והסכנה הכרוכה בכך בימים שהרגשות כל כך מעורבים. מצ״ב הפוסט כפי שפורסם גם בדף הפרטי של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי:

אנו מודעים לתחושת חוסר הביטחון , כתוצאה מאירועי הטרור לאחרונה. תחושה שבולטת במיוחד בקרב הורים לילדים קטנים , ובדגש על אזורי מגורים וגני ילדים בסמוך לאתרי בניה.
בהמשך לדיון שקיימתי עוד בשבוע שעבר , עם מפקד תחנת המשטרה , מנכ״ל העיריה , הקב״ט וגורמי הביטחון בעיר , נקטנו בצעדים הבאים :
אלאחר מיפוי של כל האיזורים הרגישים בעיר ,ביצענו בדיקה בטחונית של העובדים והשוהים בו.
בהגברנו את הסיורים ואת נוכחות אנשי הביטחון באיזורים אלה. ולשם כך רתמנו את כלל עובדי העיריה בשיטור משולב , פיקוח עירוני , פיקוח חניה, פקחי איכות סביבה ומתנדבים. זאת בנוסף לכ״א
של המשטרה שגם הוא תוגבר. גהנחתי להקפיד עם הקבלנים באתרי הבניה ולבצע ביקורות יומיות של תעודות הפועלים באתרים אלה.
דמעבר לכך , הנחיתי את המנכ״ל והקב״ט העירוני , להיערך במיידית להצבת מאבטחים במקומות הסמוכים לאתרי בניה , במיוחד גני ילדים , וזאת במימון משותף עם הקבלנים.
המינהל החינוך התבקש לארגן את ההורים בבתי הספר והגנים לסיוע בתורנות אבטחה ככל שמתאפשר להם.

בנוסף לפעולות האלה , אני מבקש להדגיש את האחריות האישית של כל אחת ואחד מאיתנו , לגלות עירנות כלפי עצמו ובמיוחד כלפי הילדים בסביבתו. ולדווח למוקד העירוני על כל חשד. אנו ערוכים לתת מענה מיידי מהיר לכל פניה.

מודה לכם על ההבנה ושיתוף הפעולה , נאחד כוחות ונעבור ביחד את תקופת המתח הזאת בעזרת השם בשלום.

יחיאל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*