יחיאל לסרי מגיב לתופעת השחתת השלטים

יחיאל לסרי מגיב לתופעת השחתת השלטים

הבחירות של 2018 לא ייזכרו בזכות ההליך הדמוקרטי ולא בגלל התחרות האמיתית על הקולות, כמו בכל מערכה נושא השחתת השלטים הולך ותופס תאוצה, וכך גם השנה. כבר מזמן לא מדברים המתמודדים באופן ענייני והונדאליזם משתלט על השיח, הן בהרס השלטים והן בשיח הבוטה ברשתות החברתיות. אנשים כבר לא מתמקדים בהשקעה בדברים הטובים שהם עושים אלא ברע שאחרים עושים. וחבל.

בסוף השבוע צולמו פעילי בחירות שהשחיתו שלטים של ראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לסקי, סרטונים גלויים שלא משאירים מקום לדמיון. תלונה שהוגשה ע״י סיעת אשדוד בתנופה הביאה למעצר משחית השלטים.

בעקבות מעצרם של החשודים באיומים אישיים על חייו ובהשחתת שלטי הבחירות שלו, אמר ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הגיב לראשונה ראש העיר על התופעה:

אחד מהסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות

״אני מאוד מצטער על ההדרדרות הזו של מערכת הבחירות, שהינה ללא ספק תוצאה ישירה של פעולות ההסתה וליבוי השנאה בין הקבוצות השונות בעיר, אליה חשופים תושבי אשדוד לאחרונה. הדרך הזו מסוכנת לעיר שלנו ולעתידה, ונמשיך כולנו לפעול נגדה בכל הכח כדי לשמור על האחדות ואווירת החיים ביחד והכבוד ההדדי בין האוכלוסיות השונות בעיר. אני קורא לכל המתמודדים לנהל מערכת בחירות נקייה, נטולת אלימות, איומים ושפה בוטה. יום אחרי הבחירות כולנו צריכים להישאר לגור כאן יחדיו, בואו לא ניתן לקיצוניים לקבוע לנו את סדר היום, והמשטרה צריכה כמובן להמשיך ולגלות אפס סובלנות למעשים אלימים שעלולים להידרדר לדברים גרועים יותר״.

00

פרסום ממומן:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*