יחברו ניצחון שלישי ברציפות? מחר בקריה, מכבי אשדוד מול הרצליה

יחברו ניצחון שלישי ברציפות? מחר בקריה, מכבי אשדוד מול הרצליה

מכבי אשדוד\ באר טוביה נמצאת בתקופה נהדרת מבחינתה בליגת העל בכדורסל. הצהובים של מאיר טפירו שחיברו בשבוע שעבר ניצחון שני ברציפות, אחרי תצוגה משכנעת מאוד ב"דרייב אין" על הפועל תל אביב החזקה, יקוו אנשי אשדוד לחבר בפעם הראשונה העונה שלושה ניצחונות ליגה רצופים.

קל, בטח לא יהיה מחר (21:00), כשלאולם "הקריה" תגיע בני הרצליה וכוכבה הגדול והאימתני כארם משעור, שמתחילת העונה נחשב לברומטר המוביל של הקבוצה ששוכנת לה במקום השלישי בטבלת הליגה.

ובכלל למכבי אשדוד במשחקי הבית לא ממש הולך מול הלבנים מהשרון. בחמשת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות שהתקיימו באשדוד, המאזן עומד על חמישה נצחונות של הרצליה, שבכללי בכל משחקי הקבוצות באשדוד המאזן עומד על 7-2 לאורחים.

DKA_0794

חוץ ממשעור, יש לשים לב בהרצליה גם לגבי הפורוורד המוכשר ג'ף אדריאן שהגיע לליגה הישראלית עם המון ציפיות וגם הביא את הקבלות יחד אתו, כמוהו גם הגארד סטיבן דניס שממשיך עונה שנייה בקבוצה מהשרון נחשב לשחקן מוביל וטכני מאוד בליגה.

מנגד, מה שעושה בשבועיים האחרונים בעיניהם של אנשי אשדוד את ההבדל, הוא השחקן החדש קווין דילארד.

DKA_0786

דילארד שערך הופעת בכורה די פושרת בניצחון הבית הקודם על אילת, היה מצויין במשחק החוץ מול האדומים מתל אביב ומראה יכולת ריכוז וקבלת החלטות טובות בטח יותר מדניאל יואינג ששוחרר.

מי שירצה להוכיח את עצמו במיוחד מחר הוא הרכז יפתח זיו, שיפגוש את האקסית בה עשה את הפריצה שלו בעונה שעברה, ואם הדברים אכן יעבדו לטובת אשדוד, לא מן הנמנע שהקבוצה מעיר הנמל תשיג ניצחון נוסף, שעשוי אולי להבטיח עונה נוספת בליגה הראשונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*